20/06/2016

Lancome Sonia Rykiel Fall 2016 Collection


Sveiki, mieli skaitytojai. Ką tik grįžau namo, prasitampėm, todėl šiandien - promo nuotraukos ir šį kartą Lancome. Bet, prieš tai noriu porą žodžių parašyti jaunoms merginoms (kadangi žinau, jog turiu nemažą jaunų merginų skaitytojų ratą). Žinot, penktadienį žiūrėjau laidą apie Jagelavičiūtę, ir šiaip aš jos neseku, nemėgstu ar dar ten kažką, ir taip, paminėjau ją dėl paieškos, bet neesmė. Laida buvo apie anoreksiją, o po to kažkaip man pradėjo šmėžuoti įvairios merginos akyse, nuo tiesiog kūdų iki jau perkarusių, kol galiausiai pamačiau nuotraukas iš vieno renginio, nu atleiskite, bet marškinėliai vos kabantys man nėra gražu, ir taip elgiasi ne tik jaunos merginos... Mergaitės, nežalokite savęs, aš suprantu, kad jums tai kiša, kai kurios bloggerės prie to prisideda, o jūs irgi to norite, bet. Nežalokite savęs, o jei nepatinkate vaikinui dėl savo svorio, tai spirkit jam į gerą vietą ir dar priminkite. Patikėkite, sveikata yra svarbiau. Ir nors aš gyvenime nesilaikiau jokių dietų ir nemaniau, kad anoreksija tokia opi problema, dabar galvoju kitaip.












Lancome Sonia Rykiel Eyeshadow Palettes – Limited Edition
Parisienne Spirit
Saint Germain
Lancome Sonia Rykiel Lipstick
Parisian Lips
Lancome Sonia Rykiel Le Crayon
French Soutire
French Baiser
Parisian Audace
Parisian Spirit
Lancome Sonia Rykiel Vernis in Love
Cafe Blanc – pearl white
Saint-Germain – petrol
Cafe Philo – mild olive
Joie de Vivre – coral red
Cushion Case for Lancome Miracle Cushion
Cushion Blush Subtil
Sorbet Rose
Splash Corail

Na, o dabar apie kolekciją, labai gražūs įpakavimai, o mano dėmesį patraukė šešėliai, nagų lakai nelabai. Kas patiko jums?

No comments:

Post a Comment