13/06/2016

LUSH vonios bomba Intergalactic mėlynių kvapo


Sveiki, mieli skaitytojai. Šianien pagalvojau, kad noriu tiesiog parašyti atsiliepimą apie LUSH vonios bombą. Vyras pats to nežinodamas man padovanojo tą bombą, kurią labai labai seniai norėjau pabandyti, nes man ji - viena iš įspūdingiausių apkritai iš LUSH. Tiesą sakant, mes vis nusiperkame ką nors iš LUSH, kai tik būnam Vilniuje, Panoramoje. Tik ne visada tie pirkiniai ištveria iki fotografavimo, ne dažniausiai ne. Dažniausiai aš jau grįžusi noriu lepintis todėl taip retai rašau apie jas. Na, gal be reikalo.





Sodium Bicarbonate , Citric Acid , Fragrance , Popping Candy (Isomalt, Lycasin, Carbon Dioxide) , Cream of Tartar (Potassium bitartrate) , Water (Aqua) , Peppermint Oil (Mentha piperita) , Grapefruit Oil (Citrus paradisi) , Vetivert Oil (Vetiveria zizanoides) , Cedarwood Oil (Juniperus virginiana) , Sodium Laureth Sulfate , *Limonene , *Linalool , Snowflake; Lemon Ice and Gold Glimmer Lustre (Potassium Aluminium Silicate, Titanium Dioxide, Yellow 10, Yellow 5, Synthetic Fluorphlogopite, Iron Oxides, Silica) , Blue 1 , Red 28 . *Occurs naturally in essential oils


Kaina: 7.50 Eurų,
Kur pirkti: Panoramoje, Vilniuje.


Šį kartą aš nefilmavau, tiesą sakant vyro paprašiau, kad nufotografuotų jau visai pabaigoje, kai pamačiau šį nuostabų vaizdą: vanduo tampa mėlynu, kol tirpsta bomba, matosi ružava ir geltona spalvos, o po to pasimato blizgučiai. Na, tikrai žinokite, neteko matyti nuostabesnio dalyko savo vonioje. Ir kaip bebūtų keista, nenudažė vonios, kas man yra buvę su mėlynom putom. 

Apie kvapą irgi verta parašyti, nes jis puikus, gal kai kam gali būti per stiprus, bet man patiko. Ne, mėlynių nelabai primena, tai tiesiog saldus kvapas :) Smagu aišku ir, kad vonios putų buvo kol tirpo bomba. Nors ji kainavo ne pigiai, bet tikrai verta, nes vaizdas nuostabus, o išlipus kūno oda dar porą dienų buvo minkšta ir švelni. Aš paprastai po vonios prausiuosi duše, dabar net nesinorėjo, lengvai nusiprausiau, norėjau ilgiau to kvapo ant savo kūno ir minkštumo :) 

Man nuoširdžiai gaila, kad parduotuvė užsidaro, bėkime pirkti, kol dar yra... 

No comments:

Post a Comment