09/06/2016

MAC EYE SHADOW X 9: NAVY TIMES NINE akių šešėlių paletė


Sveiki, mieli skaitytojai. Man atrodo, aš taip neseniai kalbėjau apie M·A·C, bet pasirodo jau nemažai laiko praėjo. Todėl laikas papasakoti apie M·A·C šešėlių paletę, kuri man paliko neišdildomą įspūdį. Tiesa, teko nustebti, nes ne visų spalvų pigmentacija labai gera, bet aš prisiminiau jog naudoju profesionalią kosmetiką, į pagalbą pasikviečiau M·A·C Prep+ Prime fiksatorių, kuris dar skirtas geresnei šešėlių pigmentacijai išgauti. 





Dar niekada nebuvo taip lengva išskirtinai pabrėžti akis. Šios akių šešėlių linijos paletės – lyg spalvinga tarpusavyje derančių atspalvių banga, padėsianti sukurti nesuskaičiuojamą daugybę spalvų derinių. Nuo tamsiai mėlynos ir tamsiai raudonos iki gintaro geltonos ir violetinės – kiekvienoje paletėje rasite nuo matinės, švelnaus satino iki labai blizgios tekstūros šešėlių spalvų kombinacijų. Jos padės jums sukurti dieninį ir vakarinį makiažą. Priblokškite žavingu žvilgsniu!


Kur pirkti: Douglas, PC Akropolis, PC Panorama, Vilniuje ir Douglas, Akropolyje Kaune













Toks vaizdas buvo be praimerio


O toks jau su.



Iš pradžių - apie įpakavimą. Kas man jame labai patinka, tai tai jog nereikia kišti nago, rizikuojant nusilaužti, atsidaro labai lengvai, be to yra magnetas, niekaip nerizikuoji, jog šešėliai išbyrės. Pati pakuotė kokybiška, gan sunkoka, ir tikrai neatrodo pigiai. Veidrodėlio nėra, užtai matome visas spalvas.

Galėtų atrodyti, kad kai kurių spalvų pigmentaciją prasta, tačiau, kai šešėliuoji, gaunasi tikrai gražus makiažas, kuris laikosi visą darbo diena ir niekur nesubėga. Čia ne tas atvejis, kai šešėlius reikia dengti pirštais (aš iš vis nesuprantu kaip tai galima daryti?) arba prasta kempinėle. Ne, čia su įprastais makiažo šepetėliais išgausite tai ką norėsite, nuo paprasto dieninio makiažo iki ryškaus vakarinio.

Silver Fog: sidabrinė pilka (blizgi)
Blonde Mink: šviesi chaki (blizgi)
Copper Plate: Prigesinta, vidutinio tono pilka (matinė)
JG Gray: pilko tono turinti mėlyna (ledinė)
Mulled Over: mėlynai pilka (matinė)
Cast Iron: anglies spalva (matinė)
Cloudscape: chaki (velvetinė)
Club: raudonai ruda su žalsvu tonu (satininė)
Black Tied: juoda su sidabriniu blizgesiu (veletinė)

Gerai tai, kad parinktos tiek šviesios, tiek tamsesnės spalvos - šaltos ir šiltesnės, todėl galima sukurti labai daug įdomių makiažo variantų. Man smagiausia - JG Gray spalva. Labai tinka prie mano akių spalvos. Apskritai, M·A·C į Lietuvos rinką atėjo su šiomis paletėmis, aš kai pirmą kartą ją pamačiau, galvoju - kaip nooooriu, mano spalvos, konkrečiai. Ir štai, ji ant mano stalo, yra be galo mylima ir čia kritikos nebus. Man patinka tai, kad šiuos šešėlius reikia prisijaukinti, su jais reikia išmokti dirbti, tia tikrai man. Na, o apie kokybę manau nieko naujo nepasakysiu, šešėliai puikiai dengiasi, sklaidosi, tonuojasi, nebyra, yra minkšti. Tinka jautrioms akims. Viena mylimiausiu palečių ever.

Beje, Jūs manęs paklausite, kodėl turėčiau pirkti tokius brangius šešėlius? Nes už save kalba makiažo vaizdas. Pažiūrėjus tikrai pasakysi jog čia M·A·C, ne kas nors kitą. Čia veikia WOW efektas, kai turi daiktą ir juo mėgaujiesi, o jis yra ir labai stiprus.

No comments:

Post a Comment