18/06/2016

Makiažas su NYX AVANT POP palete


 Šiandien makiažo vinis  - NYX kosmetika. Ar girdėjote, kad greitai Vilniuje atsidarys NYX parduotuvė? Dar kol kas viskas gandų forma, bet aš išsitraukiau NYX kosmetiką, kurios pasirodo nėra taip jau mažai. Kažkiek turėjau ankščiau, po Pelenės jos dar daugiau pas mane atsirado, o nerealią paletę aš gavau dovanų iš Salomėjos. Visai solidus kiekis NYX kosmetikos kiekis pas mane, todėl galima sakyti, kad ji man patinka, tai aišku įtakoja dar ir neaukšta kaina. Smagu, kai produktai prieinami.






Galiu išduoti paslaptį, kitą savaitę pasakosiu apie Catrice tušą, kuris man tikrai padarė įspūdį. Patiko, o to tikrai nesitikėjau.


Viršutiniam vokui aš naudojau septintą spalvą, į kamputį - pirmą


Tuomet prasivedžiau pravedimą ir pagalvojau, kad man kažko trūksta vandens linijai. Liniją dažiau mėlyna, o po ja dengiau jau elektrik spalvą. Nustebino, tikrai nustebino, bet, svarbu - ne iš karto radau tinkamą šepetėlį, kuris paėmė ir atskleidė spalvas. Apie paletę aš papasakosiu kitą savaitę, bet kol kas tik pirmą įspūdį. Tačiau spalvos tokios nerealios, kad ji to tikrai verta!


Galiausiai, nors neturėjau nieko oranžinio, rankos pačios tiesėsi link šio NYX lūpų kremo. 


O realiai tai testavau Deborah Milano paletę. Patinka skaistalų spalva, o aprašyti irgi ruošiuosi kitą savaitę. 

1 comment:

  1. I love the soft matte lipstick by Nyx and I would try the avanat pop palette. Kiss!

    ReplyDelete