26/06/2016

Manilla HIALURONO RŪGŠTIES SERUMAS 2%, 30 ml - 15 Eur., 60 ml - 27 Eur.


Tiek daug turiu jums papasakoti, bet prisipažinsiu, karštis ištirpdė paskutinius smegenų likučius. Vis gi, sugalvojau, kad noriu šiandien papasakoti apie Manilla hialurono rūgšties serumą, kuris mane sužavėjo savo savybėmis. Žinote, aš paskutiniu metu bandau labai daug produktų veidui, bet nėra taip, kad jie visi man patiktų. Nesvarbu, ar tai būtų produktas už 7 eurus ar už trigubai didesnę kainą. Nežinau, gal tikrai tas karštis taip veikia. Bet šiandien aš apie tą, kuris tikrai patiko.





Suteikia odai apimties, pakelia, patempia ją, lygina raukšleles, ypatingai drėkina odą, su ekologiškomis alavijo sultimis.

Hialurono rūgštis yra biotechnologijų pagalba išgautas šių laikų grožio eliksyras. Kempinėlės principu veikiantis hialuronas geba pritraukti iki tūkstančio kartų daugiau drėgmės nei sveria pats ir pasižymi ypatingai stipriomis drėkinančiomis, odą atjauninančiomis savybėmis. Serumas su hialuronu didina odos elastingumą, stangrumą, lygumą, skatina kolageno gamybą ir normalią odos veiklą, oda darosi švelni, lygėja paviršinės raukšlės. Hialurono rūgštis padeda atsinaujinti ląstelėms, gerina mikrocirkuliaciją, veikia drėkinančiai, nes traukia vandenį, todėl mažina sausumo ir perštėjimo pojūčius. Hialurono rūgšties efektyvumas lyginant raukšles yra moksliškai įrodytas, atliekant klinikinius tyrimus. Dėl gilaus drėkinimo hialurono rūgštimi oda tampa lygesnė, minkštesnė, įgauna "apimties", sumažėja raukšlės. Be to, hialurono rūgštis sustiprina ląsteles bei padeda joms apsiginti nuo bakterinių infekcijų. Hialurono rūgšties natūraliai yra odoje, ji yra jungiamojo audinio dalis, tačiau su metais jos mažėja, oda glemba, praranda jaunatviškumą, elastingumą, sausėja. Oda lygesnė, skaistesnė taps jau po pirmo naudojimo mėnesio!


Nadojimas: tepti švarią nuvalytą veido odą ryte ir vakare, švelniai įmasažuoti, palaukti, kol nudžius. Po to galima naudoti natūralų kremą. Produktas galioja 2 mėnesius laikant +5°C.

Sudėtis: ekologiškos alavijo sultys, levandų hidrolatas, hialurono rūgštis.

Kaina: 30 ml 15 eurų
60 ml - 27 eurai.

http://www.manilla.lt/index.php?route=product/product&product_id=71


Apie hialuroną man atrodo nebereikia pasakoti, apie jį girdime daug ir dažnai bei matome įvairiomis formomis. Šį kartą turiu produktą, prie kurio sudėties labai norėdama neturiu galimybių prisikabinti. Pagrindą sudaro alavijo sultys, toliau levandų hidroliatas ir hialurono rūgštis. Aš jau ne kartą įsitikinau, kad natūralus levabdų hidroliatas neturi to bjauraus man nepatinkančio kvapo. Būtent jis ir erzina mane bei mano veido odą...

Aš turiu mažesnę pakuotę, maniškė stiklinė, su rutuliniu aplikatoriumi, kuris man ne itin patinka. Bet. produktą dozuoja normaliai, jo reikia labai nedaug, kad veidas būtų minkštas iš švelnus. Pats skystis permatomas, visiškai nelipnus, susigeria akimirksniu, akimirksniu matome ir rezultatą. Žavu, jog priemonė nekainuoja karvės, o joje ne lašelis hialurono ir krūva visokių nesamonių.,. Gamintojas tikina, jog čia jo net 2 procentai. Matyt dėl to ir rzultatai - akivaizdūs. Aš nenaudoju šio serumo dažnai šiuo metu dėl karštų orų, man dabar drėkinimą reikia itin dozuoti, kad nebūtų perlenkta lazda, plius man pavyko atkurti odos bajerą, ir jokių sausų vietų ant veido nematyti. Tačiau šis serumas neabejotinai prisidėjo prie mano veido gerovės.

Smagu, kad galime nusipirkti šį serumą skirtingose talpose, taip lengviau įvertinti ar priemonė mums tinka. Manau šis serumas idealiai tiks sausaodėms, normalios odos savininkėms, bei dozuojamai - mišrios odos turėtojoms. Serumas nekemša porų, tinka jautriai veido odai.

No comments:

Post a Comment