05/06/2016

Matrix High Amplify Šampūnas, 300ml ir kondicionierius (mėginukas)


Šiandien dar labai noriu pasidalinti atsiliepimu apie Matrix šampūną. Pelenėje gavau mėginukų, man patiko būtent šis, apimties suteikiantis šampūnas, o kondicionieriaus mėginėlį aš buvau pradėjusi, ir dar turėjau, todėl nusipirkau pilną šampūno kiekį. Man buvo ta stadija, kai nei vienas šampūnas nebeveikia. Tai nėra dėl to, kad šampūnai blogi, tiesiog mano galvos oda - mėgėja priprasti prie šampūnų. Todėl aš jų vonioje turiu bent tris, pastoviai naudojamus šampūnus, todėl aš per mėnesį pabaigiu bet kelis buteliukus. Ilgi plaukai prie to prisideda. 





Matrix High Amplify šampūnas yra plaukų priežiūros priemonė, skirta gležniems bei ploniems plaukams. Priemonė suteikia plaukams purumo bei sveikumo įvaizdį. Matrix High Amplify šampūnas neapsunkina plaukų, suteikia jiems spindesio bei lengvumo, nuostabaus purumo. Purūs bei spindintys plaukai atrodo nepriekaištingai net 24 valandas.

Naudojimas: naudokite ant drėgnų plaukų, išskalaukite. Geriausiam rezultatui pasiekti, naudokite kondicionierių.

Profesionali kosmetika MATRIX suformuoja šukuoseną bei rūpinasi plaukų grožiu ir sveikata, suteikia ilgalaikį efektą ir nepriekaištingą rezultatą. Originalios patentuotos technologijos dėka, MATRIX grožio priemonės atgaivina nusilpusius plaukus, padeda apsaugoti nuo kenksmingo aplinkos poveikio, nedirgina galvos odos.

Kaina: € 10,50

Kur pirkti: inhair.lt arba http://www.topbeauty.lt/ 
aš pirkau fizinėje Inhair parduotuvėje.


Jau kurį laiką svarstau, ar verta nagrinėti tokių produktų sudėtį. Jei aš ir atradau kažką natūralaus ir tinkamo mano veidui ir kūnui, šampūnų aš nerandu. Negaliu laukti, kol plaukai pripras prie natūralaus šampūno, o mano galvos oda smarkia riebaluojasi. Todėl aš mielai plaučiau ją ir ryte ir vakare, be to ateiti į darbą su riebaluota galva aš tikrai nenoriu. Geriausiu atveju natūralūs šampūnai man veikia kaip balzamai plaukams, bet ne galvos odai. Taigi, nusprendžiau jog nenagrinėsiu tokių priemonių sudėties, na kam, vis tiek naudoju. Man svarbu, kad nebūtų parabenų ar kažko blogo. O čia, viskas panašiai kaip ir kituose šampūnuose: pagrindas vanduo,  toliau sls, citrinos rūgštis... Kvapiosios medžiagos pakankamai aukštai, nes priemonė turi kvapą, tačiau jis manęs neerzina, tai sakyčiau standartinis šampūno kvapas.  


Per ilgą šampūnų bandymo karjerą aš supratau, jog šampūnai, kurie suteikia plaukams apimties, tinka ir riebiai odai. Jie gerai išplauna ją, o plaukai neatrodo prigludę. Šis šampūnas - taip pat. Aš jau po pirmo plovimo pastebėjau rezultatą - švarią galvos odą. Šampūnas labai skalsiai putoja, bet yra pakankamai skystas, o aš mėgėja pilti daug. Šampūno pakuotė plastikinė, su patogiu dangteliu, bet kadangi siaurėja į apačia, turi žiūrėti, kad stabiliai padėtum į vietą ir nenuvirstų. 

Geriausia, ką suteikia šampūnas - švarią galvos odą ir purius, ne prigludusius prie šaknų plaukus. Ir efektas laikosi iki vakaro, visą dieną, ryte atsikeliu su švarias plaukais net ir tokiomis karštomis dienomis kaip buvo šią savaitę. Bet, reikia ir kondicionieriaus, nes aš bandžiau be, tai ševeliūrai tikrai reikėjo pataisymo, teko naudoti aliejų. Taigi, šampūnas išplauna, o kondicionierius dar labiau suminkština plauką, ir padaro jį paklusnų bei švelnų. 

Bandžiau naudoti ir kitą kondicionierių, ne Matrix iš tos pačios linijos, galiu pasakyti, kad su Matrix buvo geriau. Bet jau Matrix kondicionieriaus skalsumas - aš dar vis nebaigiu to vieno mėginuko :D Štai apie šampūną to pasakyti negaliu, baigsiu kitą savaitę. Tiesiog esu totali šampūnų eikvotoja, todėl aš niekada nevertinu skalsumo, nes kiti žmonės tas priemones naudoja tris kartus ilgiau nei aš. 

Man labiausiai patinka tai, kad šampūnas labai greitai pašalina riebalus, plaukai būna slidūs dar duše, purūs, ir efektas laikosi visą darbo dieną. Manau, kad dar kartosiu šį šampūną, esu nusižiūrėjusi dabar kitą, bet po to vėl grįšiu prie Matrix. 

No comments:

Post a Comment