26/06/2016

Matrix Oil Wonders Volume Rose plaukų lakas ir putos


Paskutinis įrašas šiandien apie Matrix priemones. Matrix vis labiau stiprina pozicijas mano vonioje, viskas ką bandau, patinka (kas skirta mano plaukų tipui), todėl aš pradedu neabejoti šiuo ženklu. Savaime aišku, čia sudėtis nenatūrali, bet kaip jau rašiau, kai kalba pasisuka apie plaukus, aš noriu gero ir greito rezultato. Mano plaukai pakankamai ilgi, stori, pučiasi, o šiuo metu aš esu pagaliau atsiauginusi kirpčius. Aš puikiai žinau, kad jiems reikia kirpimo, tačiau ne viskas taip paprasta, turint tokius plaukus reikia mokėti tvarkytis, ne kartą buvua nusižarinusi, o po to išėjimas į gatvę tapdavo tikra savigraužos ir kovojimo su savimi makalyne. Aišku viena, man reikia priemonių, kurios padėtų sutvarkyti plaukus, tačiau jų neriebalintų. Rezultatus būtinai aptarsime straipsnio pabaigoje.





Matrix Oil Wonders Volume Rose plaukų lakas - apimties suteikianti gležnų plaukų priežiūros priemonė. Plonų plaukų savininkės pagaliau gali džiaugtis net 78% daugiau apimties!

Matrix Oil Wonders Volume Rose plaukų lakas suteiks Jūsų plaukams ilgalaikės apimties ir žvilgesio. Lengva, tačiau plaukus maitinanti Matrix Oil Wonders Volume Rose lako formulė puoselėja gležnus plaukus. Sudėtyje esantis erškėtuogių aliejus neapsunkina plaukų, suteikia jiems papildomo tankumo ir purumo.

Siekiant kuo geresnio rezultato, rekomenduojama naudoti kartu su kitais Matrix Oil Wonders Volume Rose linijos plaukų priežiūros produktais: šampūnu bei kondicionieriumi.

Naudojimas. Purškite Matrix Oil Wonders Volume Rose plaukų laką 30 cm atstumu ant sausų, sušukuotų, suformuotų plaukų.

Kaina: 14.30 €
http://www.topbeauty.lt/matrix-oil-wonders-volume-rose-plauku-apimti-didinantis-lakas-400ml







Matrix Oil Wonders Volume Rose plaukų putos - apimties suteikianti gležnų plaukų priežiūros priemonė. Plonų plaukų savininkės pagaliau gali džiaugtis net 78% daugiau apimties!

Matrix Oil Wonders Volume Rose putos suteikia plaukams lengvą ir lanksčią fiksaciją bei daugiau apimties. Lengva, tačiau plaukus maitinanti Matrix Oil Wonders Volume Rose putų formulė puoselėja gležnus plaukus. Sudėtyje esantis erškėtuogių aliejus neapsunkina plaukų, suteikia jiems papildomo tankumo ir purumo.

Siekiant kuo geresnio rezultato, rekomenduojama naudoti kartu su kitais Matrix Oil Wonders Volume Rose linijos plaukų priežiūros produktais: šampūnu bei kondicionieriumi.

Naudojimas. Tepkite Matrix Oil Wonders Volume Rose putas ant rankšluosčiu nusausintų plaukų, tolygiai paskirstykite produktą nuo plaukų šaknų iki galiukų. Stilizuokite plaukus kaip įprastai.

Kaina: 14.30 €

http://www.topbeauty.lt/matrix-oil-wonders-volume-rose-plauku-apimti-didinancios-putos-250ml










Ilgą laiką aš tiesinau plaukus kone kas dieną, tačiau dabar man tą daryti jau gaila, matau kaip atrodo mano plaukai dabar ir žinau kaip jie atrodydavo prieš tai. Todėl dabar aš tik paformuoju savo turimas bangas su putomis ir fiksuoju laku. Prisipažinsiu, neesu putų mėgėja, tiksliau nebuvau, nes dauguma jų - lipnios, suteikia plaukams tik dvi dienas neatplaunamą lipnumą ir jokio reikiamo fiksavimo. Taigi, ilgą laiką ši priemonė buvo tiesiog išbraukta iš mano kosmetinės. Bet topbeauty žinojo ką daro, kai pasiūlė man išmėginti šiuos produktus.

Putomis aš sutvarkau savo ataugusius kirpčius, po to viską fiksuoju su laku. Šis Matrix Oil Wonders Volume Rose lakas kiek kitoks, jis nesulipina plaukų, o duoda jiems tekstūrą. Taigi, ir taip stori mano plaukai atrodo dar storesni, bet lieka paklusnūs ir sutvarkyti. Gal ir sunku patikėti, jog putos ir lakas gali neriebinti plaukų, o suteikti jiems apimties, bet Martix tą daro.

Pačios pakuotės iš pirmo žvilgsnio papirko mane savo lašiukais ir rūžava spalva. Manau didesnei daliai moterų tai smūgis į paširdžius :D Iš karto užsinori produkto. Dozavimas abiejų priemonių taip pat be priekaištų. Gal tik laką reikėjo praspaudyti iš pradžių. Paskutinis, bet labai svarbus aspektas - kvapas. Visą liniją vienija itin malonus, saldokas, bet ne per daug aromatas, kuris lieka ant plaukų ir jį galima užuosti dar kelias valandas. Apie kondicionierių aš jau pasakojau, dar vis naudoju ir dar vis patinka, labai norėčiau, kad būtų galima nusipirkti ir šampūną, nes manau, kad juo išplauti plaukai būtų dar geriau paruošti ir kondicionierius, putos bei lakas dirbtų dar efektyviau.

No comments:

Post a Comment