18/06/2016

Matrix Oil Wonders Volume Rose plonų plaukų kondicionierius (200ml)


Su Matrix Oil wonders liniją pažindinuosi nebe pirmą kartą, pirmą kartą pažintis buvo sėkminga (turiu plaukų džiūvimą spartinantį aliejų), o dabar bandau Volume rose liniją. Iš šio dalyko nesitikėjau nieko, jei atvirai. Na gal tik švelnių nesukritusių plaukų. O rezultatai nustebino, dabar naudoju kas dieną (ankščiau plaukų kondicionierius nebuvo naudojamas kas dieną dėl plaukus apsunkinančių savybių). Viena priemonė, o Neringa apsipatenkinus iki ausų, tuoj papasakosiu kodėl.





Matrix Oil Wonders Volume Rose kondicionierius - apimties suteikianti gležnų plaukų priežiūros priemonė. Plonų plaukų savininkės pagaliau gali džiaugtis net 78% daugiau apimties!

Šis lengvasvoris kondicionierius, praturtintas erškėtuogių aliejumi, švelniai drėkina ir pamaitina gležnus plaukus jų neapsunkindamas, suteikia jiems ilgalaikę apimtį. Sudėtyje nėra silikonų.

Naudojimas. Ištrinkite plaukus Matrix Oil Wonders Volume Rose šampūnu. Kondicionierių įtrinkite į švarius drėgnus plaukus. Pamasažuokite ir išskalaukite vandeniu. Jei patektų į akis, nedelsiant nuplaukite.

Kaina: dabar 8.24 €

Kur pirkti: http://www.topbeauty.lt/matrix-plauku-kosmetika/matrix-oil-wonders-volume-rose-plonu-plauku-kondicionierius-200ml





      Iš tikro aš turiu gan neblogą intuiciją, kai man pasiūlė išbandyti Volume rose liniją, man dzingtelėjo, kad bus gerai, nes volume (jau pasakojau, kad priemonės suteikiančios apimtį mano plaukams man tinka) ir rose. Rožinės spalvos buteliukų armiją mano vonioje didėja, dėl manęs tiesą sakant jie visi gali būti rožiniai (manija, šiandien nusipirkau rūžavą puodelį...), o čia dar tie lašiukai tai žvilgantys tai ne... Akivaizdu, kad prie pakuotės nesikabinėsiu. Minkštas plastikas - irgi geras pasirinkimas.

      Vienintelė priežastis, dėl kurios aš naudoju šį kondicionierių kas dieną, yra ta, jog plaukai greičiau džiūsta. Jei aš išsiplovus galvą, iš karto išsišukuoju ir išsileidžiu plaukus, po to einu vakarieniauti, ir grįžus po pusvalandžio džiovinu, tai džiovinimas tetrunka apie 10 minučių. Turint tokius ilgai ir sunkiai džiovinamus plaukus tai man čia tikras atradimas, niekas nežino, bet man juos džiovinti padeda vyras :D Žinau, kad stupid, bet jis aukštesnis, ir padeda man išdžiovinti pakauši, kas man yra nelengva, sunku išlaikyti rankas pakeltas, dar sklaidyti plaukus. Na, kaip ten bebūtų, tas džiovinimo pagreitinimas man sutaupo nemažai laiko ir nervų. 

      Kondicionieriaus konsistencija puri, kaip priklauso tokios paskirties priemonėms. Plaukų neriebina, pakelia juos nuo šaknų ir aišku padaro juos paklusnesniais, jie nestyro kaip varnu lizdas. Labai svarbu ir kvapas, kaip prabangių kvepalų, kurį užuosti kas kart tikrai malonu. gal ir prigyriau daug, bet tos kurios turi ilgus ir storus plaukus, žino kaip nelengva yra su jais tvarkytis :D Man atrodo, kad rinka lūžta nuo pažeistų plaukų priemonių kiekio, o štai besiriebaluojantiems plaukams atrasti kažką jau sunkiau. Aš nemėgstų sunkių aliejų, kurie tikrai pagreitina džiūvimą, ir nemėgstų išlipus iš dušo su plaukais dar kažką daryti, todėl Matrix Oil Wonders Volume Rose kondicionierius ilgam įsitvirtino mano vonioje. 

3 comments:

  1. O kas stupid tame, kad vyras padeda plaukus džiovinti? Maniškis ir kerpa, ir dažo, nes aš pati niekaip nesugebėčiau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bet turbūt ne beveik kiekvieną vakarą? :)

      Delete
    2. Nu jei reiktų tai ir kiekvieną vakarą padėtų :)

      Delete