17/06/2016

Maybelline Master Brow Pro Antakių Paletė Deep brown


Sveiki, mieli skaitytojai. Hmm, oras tikrai įdomus šiandien :) Aš turėjau laisvą dieną, per kurią pailsėjau ir atgavau jėgas. Buvau susiplanavus viską kiek kitaip, bet po to nutariau, kad aš nusipelniau poilsio :)  (čia kaip iš reklamos, nes aš to verta). Šiandien papasakosiu apie Maybelline Master Brow pro paletę, ir aišku parodysiu rezultatą - prieš ir po.





Viskas, ko reikia išraiškingiems antakiams, yra vienoje paletėje: formavimo vaškas, antakius užpildanti bei šviesi išryškinanti pudra. Rinkinyje taip pat yra dvipusė antakių formavimo priemonė: kirstas bei apvalus antakių šukavimo šepetėliai. Tai tamsiai rudo atspalvio paletė, sukurianti ypač natūralių antakių įvaizdį.

Geriausiam rezultatui pasiekti:
1. Suformuok antakius vašku
2. Suteik antakiams spalvą pudra
3. Išryškink antakio lanką

Kaina: 9,49 €





Tik su makiažo pagrindu ir maskuokliu (liūdna, nes į servisą tik pirmadienį)


Padažyti dar ir antakiai (atleiskit, neišsišukavau plaukų)


Su makiažu, bet dar nesusišukavus...


       Skubu pasakoti apie Maybelline naujienas, nes jos jau seniausiai parduotuvėje, bet taip jau kartais būna, šiam straipsniui fotografavau kelis kartus ir rengiausi ilgai, nes noriu jums parodyti rezultatą. Tai trijų priemonių paletė (vaškas, šešėlis ir hailaiteris). Aš naudoju tik šešėlius, nes su vašku man nesigaunanorimas rezultatas. Bandžiau ir maišyti su šešėliu ir ne maišyti, tiesiog mano antakiai labai šviesūs, ir greičiausiai dėl to man vaškas nelimpa. Be to, jis šviesesnės spalvos, su šiltu tonu, o šešėlis šalto tono, todėl dar ir dėl to man labiau patinka. Hailaiteris gražiai atrodo ant rankos, bet kai dažai jau norisi didesnės pigmentacijos. Plius spalva - į rūžavumą, ne į baltumą, o man labiau patiktų pastarasis variantas.

       Kalbant apie šešėlius, tai jie tikrai pigmentuoti, pakankamai ilgai laikosi, nenubyra, kai kabini irgi nebyra, sakyčiau kiekis gan optimalus paletėje, neišnaudosiu greitai. Nors atspalvis man kiek per tamsus, aš dabar antakiams kas dieną naudoju kitą Maybelline priemonę. Su šešėliu antakius tvarkyti patogu, jie nesusigrūdą į vieną vietą, nesulimpa, darbas vyksta lengvai ir greitai.

       Pati dėžutė patogi, nes nereikia gandinti nagų atidarant, bet joje nėra veidrodėlio, taip pat tik vienas šepėtėlis, nors vietos palikta dar dviem, šito momento nepagavau (kam?). Gerai aišku komplekte būtų dar pincetas ir šukutės, tuomet priemonės pridėtinė vertė pakiltų. Pačios priemonės atskirtos gerai, nesimaišo kai kabini (būna kartais tokių stebuklų). Asmeniškai aš naudoju savo šepetėlį, ne šį, tačiau jei įsimesčiau į rankinę, džiaugčiausi, kad ji turi savo šepetėlį (kad su juo reikia mokėti dirbti, aišku jau kitas klausimas). Iš esmės man pats šešėlis primena NYX (tą paletę naudojau žiemą), kokybė manau panaši. 

       Manau jei tik vaškas būtų labiau pigmentuotas ir šaltesnės spalvos bei hailaiteris labiau pigmentuotas paletė būtų verta 10 balų, dabar ji nėra prasta tikrai, bet ją patobulinus būtų iš vis puiku.   

No comments:

Post a Comment