16/06/2016

Naturalium melon kūno losjonas


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien aš sugebėjau apsinuodyti valgyklos šaltibarščiais, todėl į, bet ką žiūrint dabar darosi blogą. Bet miegoti eiti dar anksti, todėl pasiėmiau kompiuterį. Žinot, kartais susimastau ar verta nagrinėti produktų sudėtis, bet šis kartas kitoks, nes visa pakuotės išvaizda rėkia natūralus, pavadinimas, melionas, pati stilistika. Iš tikro padaryti, kad atrodytų kaip natūrali kosmetikos priemonė, bet apeiti įstatymus reikia sugebėti, tai nėra taip paprastą kaip galėtų pasirodyti. 





       aqua, paraffinum liquidum, glycerin, cetyl alcohol (riebusis alkoholis, minkštiklis, emulsiklis, tirštiklis, klampumo reguliavimo medžiaga), glyceryl stearate (minkštiklis, emulsiklis), parfum, cetyl palmitate (minkštiklis, kondicionuoja odą), dimethicone (formuoja plėvelę, klampumą didinanti medžiaga), cetearyl ethylhexaonate (minkštiklis, emulsiklis), ceteth-20 (PAM, valiklis, emulsiklis), stearyl alcohol (minkštiklis, emulsiklis, tirštiklis, padeda atkurti lipidinį odos sluoksnį), sodium benzoate (konservantas, kvepalų ingredientas), butyrospermum parkii butter (Taukmedžių sviestas - minkštiklis, antioksidantas, kondicionuoja odą), caprylyl glycol (minkštiklis, drėkiklis, plaukų balzamas), steareth-25 (PAM, valiklis), potassium sorbate (konservantas), panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis), lactic acid (reguliuoja pH, keratolitikas, šviesina odą, pasiyžmi sutraukiamuoju poveikiu), ethyl oleate (minkštiklis, kondicionuoja odą, kvepalų ingredientai), tocopheryl acetate (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), ethyl linoleate (minkštiklis, kvepalų ingredientas), ethyl linolenate (kvepalų ingredientas, minkštiklis, kondicionierius), tocopherol (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą).

       Kodėl aš žiūrėjau į šį produktą skeptiškai? Nes kai pirkau, negalėjau perskaityti sudėties, buvo užklijuotas lipdukas, per visą plotą. Nulupau, matau, kad viskas ganėtinai neblogai, neskaitant antro ingridianto, kuris jau vidutinio saugumo. Dar porą vitaminų E, o šiaip jei ne ta antra pozicija, mane tikrai nustebino. Bet mane labai suerzino faktas, kad užklijuota sudėtis, bet vis tiek nusipirkau, galvojau: vat dabar tai skelsiu apžvalgą...


       Tiesą sakant, aš nemėgstu melionų, jie man neskanūs, tai kodėl tuomet išsirinkau šį kvapą? Pauosčiau visus esančius lentynoje, ir šis man buvo priimtiniausiais: gaivus, bet truputi saldus, net skanesnis už avietinį kvapą :) Ir toks pasirinkimo būdas pasiteisino, naudoju kas vakarą, patinka pakuotė, tai, kad ji su pompa.

       Pats losjonas baltas, vidutinio tirštumo, gerai dozuojasi, pompa nešaudo ant sienų ar kur kitur kur nereikia, neužsikerta. Susigeria greitai, nelimpa, drėkina puikiai, tiek kiek reikia vasarą.

       Aš ilgokai ieškojau losjono dabartiniam metui, man visi neįtiko, tai per riebūs, tai nedrėkina, o
šis, nustebino, tik tos sudėties galėjo neužklijuoti. Smagu, kad be parabenų, dažiklių, man tai patinka :) Losjoną pirkau per akciją, kainavo gal 5 eurus, dabar nepamenu, Maximoje.

No comments:

Post a Comment