22/06/2016

NYX AVANT POP! SHADOW PALETTE akių šešėlių paletė spalvos, pirmas įspūdis


Labas vakaras, mielieji. NYX renginys praūžė, spėkit, kas turėjo kvietimą, bet nenuvyko? :D Taip, so me... Tačiau aš labai noriu parodyti NYX paletės spalvas, šią gavau dovanų iš Salomėjos, ji kurį laiką gulėjo, kol nenutariau išbandyti. Ir ką galiu pasakyti, spalvos tikrai vau! Tiesa, su šešėliais reikia nemažai padirbėti, naudoti bazę, arba baltą pieštuką, taip jau sutapo, kad juos irgi turiu iš NYX, todėl užtepiau abu ant rankos ir parodysiu jums skirtumą.











Ant rankos kairėje pusėje bazė, o dešinėje pieštukas. Aš manau su pieštuku atrodo net geriau. Jei manęs paklausite, kam vargti, tai atsakysiu, kad visažistai taip dirba, beje labai daug jų naudoja būtent NYX pieštukus. Tiesa, jei jūsų vokai riebūs, reikės gero pagrindo, kad išlaikytų visą dieną. Bet mane labai nustebino jog šešėliai visai nebyra, yra beveik kreminiai, skirstosi puikiai ir jų nereikia tapšnoti su pigiom kempinėlėm - aplikatoriais. Pati paletė irgi labai neblogai atrodo, man smagu jog šešėlių kiekis visai nemažas. Aš Lietuvoje šios paletės dar nemačiau, bet nyx saite rašo jog kaina 17 dolerių, yra trys galimi spalvų pasirinkimai.

Labai faina, kad paletėje tiek daug matinių spalvų, bet yra ir blizgių. Mane asmeniškai nustebino balta, ji dažniausiai būna skysta, o čia, na patys matote. Jei kam reikia spalvų, NYX tikrai neblogas pasirinkimas, bet reiks apsirūpinti bazėm (NYX turi kūno spalvos, baltą ir juodą), bei juodais arba baltais pieštukais, viskas aiškų prilauso nuo spalvos, kurią žadate tepti ant viršaus. Šiaip aš labai tikiuosi, kad Lietuvoje gretai atsidarys NYX parduotuvė, nes Douglas trintis dažniausiai nesinori.

No comments:

Post a Comment