05/06/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #62 Novexpert, Orly, Artdeco ir kiti


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien aš sode, bet nuotraukos paruoštos publikavimui. Vakar buvome prie jūros, ką galiu pasakyti, šiais metais bus vabalų sezonas (vėl). Man atrodo, kad neseniai buvo... Po dienos praleistos Klaipėdoje ir Palangoje aš vėl grįžtu prie blogo rašymo ir rodau naujienas, kurių šią savaitę visai nemažai.




Atkeliavo Artdeco vasaros kolekcijos naujienos: bronzantas ir lūpų dažai. Šį kartą paštininkė lapelį įmetė į kitą dėžutę, todėl tos naujienos taip užtruko. Na, ką galiu pasakyti, paštas ne pirmą kartą trikdo blogo veiklą.


Deborah Milano vasaros naujiena: veido modeliavimo paletė. Ši daug gražesnė už savo pirmtakę, Deborah Milano apskritai turi daug įdomybių šią vasarą, ačiū už galimybę išmėginti.


Juara šį kartą suteikia galimybę išmėginti dar vieną Novexpert priemonę - fluidą veidui. Ką aš galiu pasakyti, jei ir turėjau kitų veido priežiūros priemonių favoritų, tai Novexpert jau spėjo įsitvirtinti mano kosmetinėje ir nustebinti mane, jau nemažai mačiusią. Atsiliepimas, kaip visuomet - po poros savaičių, nes tai priemonė skirta veidui.


http://vitrinapro.lt/ naujiena testavimui – Orly Epix nagų lakas iš vasaros kolekcijos ir viršutinis sluoksnis. Nagai jau nulakuoti, o aprašymas – kitą savaitę.

Ačiū už galimybę testuoti priemones ir papasakoti skaitytojams apie vasariškas naujienas. O aš dar laukiu vieno siuntinio, kuris nespėjo ateiti, šį kartą tai bus Mixa veido priežiūros priemonės. Tiesa, aš praeitą savaitę dar pirkau kūno losjoną, bei porą dušo želių, bet jau naudoju, todėl apie želes papasakosiu pribaigtukų įrašė, o apie losjoną tikrai bus atskiras atsiliepimas, nes labai vertas dėmesio. Ačiū visiems skaitantiems mano blogą,
Neringa

No comments:

Post a Comment