12/06/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #63 Mixa, Kiehl`s, Lush #vasarabetnebekarsta #naujienos



Labas rytas, mieli skaitytojai. Sekmadienis, todėl laikas skelbti naujienas. Po tokios geros vakar dienos aš dar lovoje, laukiu savo pusryčių :) Šiandien aš noriu tik pailsėti, nors ir turiu darbo, bet juk sekmadienis... Norisi sėdėti sode ir valgyti arbūzą :) O naujienų šią savaitę tikrai nemažai, dar vienas siuntinys nespėjo ateiti, bet penktadieni jau gavau žinutę. 


Labai ačiū už galimybę išbandyti Mixa naujienas. Bloge apie jas pasakoju nuo jų įvedimo į Lietuvos rinką, bet tuo metu dar nenagrinėjau sudėčių, užtai dabar bus daug įdomiau :) 



Tikriausiai jau girdėjote, kad LUSH parduotuvė užsidaro ir Lietuvoje ir Latvijoje. Gaila, labai gaila, nes beveik nei vienas mano apsilankymas Vilniuje, Panoramoje nesibaigia be LUSH. Vakar mano vyras man padovanojo pačią nuostabiausią bombą, pats to nežinodamas. Intergalactic bomba jau vakar buvo išmėginta.


Na ir Kiehl`s, pagaliau išbandysiu ir aš. Ne, vakar jau bandžiau, o atsiliepimai - po poros savaičių, nes juk tai veidui skirtos priemonės. Kaip pradėjome apie veido priežiūrą, taip ir tęsime, tikiuosi Jums bus įdomu :)

No comments:

Post a Comment