26/06/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #64 L`occitane, Dove, W7 ir daug kitų


Sveiki, mieli skaitytojai. Meluočiau, jei sakyčiau, kad nepatiko ilsėtis, tai tikrai nebūtų nuoširdu. Per dvi dienas iš tikro daug nuveikėm, vakar net gi išsitempėm maudytis, pirmą kartą per 2 (?) metus. Tikrai, nerealu yra gyventi prie paplūdimio, todėl manau dabar maudysimės dažniau. Vasara, nėra blogginimo sezonas, aš vis galvoju apie retesnį rašymą, bet, naujienos vis plaukia į blogą, šią savaitę jų nemažai, ir kitą savaitę mane turėtų pasiekti du siuntiniai, kurių labai laukiu. 





Iš pradžių, mano pirkiniai. Pagaliau apsilankėm Lidle, norėjau susipažinti su ten parduodama kosmetika, nes suprantu, kad ir mano skaitytojoms tai aktualu. Iš pradžių nusipirkau pėdų kremą, drėgnų servetėlių, dezodorantą (kuris kvepia per daug). Dar užsipirkau vatų padelių, nes ten jie už normalią kainą. Šiaip, paliko neblogą įspūdį, maniau, kad bus didesnis tvartas, kaip užsienyje, o čia pasirodo tikrai verta kartą į savaitę nuvažiuoti apsipirkti.


Ištisai perku šį Dove šampūną, jau galvoju ar verta jums rodyt tą patį per tą patį, kaip manote? Vis tiek žinot ką naudoju. Bet aišku, juk ir nauji skaitytojai užklįsta. Dar reikėjo aliejaus, todėl išsirinkau Geomar, būtinai apie jį papasakosiu. Ir dušo želė, kuri taip pat labai patinka, kvapas - nuostabus.


L`occitane rankų kremas, taip vyriškas, o naudoju aš ir labai patinka.


Labai apsidžiaugiau, kad Topbeauty.lt atvežė į Lietuvą W7 kosmetiką. Nereikia būti dideliu makiažo žinovu, kad suprastum, jog šis ženklas tai UD, MAC, Benefit ir kitų garsių brendų kopijos už mažesnę kainą. Man reikia šepetėlių, Artimiausiu metu orentuosiuos į juos, nes juk per daug nebūna. Taigi, iį W7 iš pradžių nusipirkau šepetėlių rinkinį ir tikrai nenusivyliau, labai patinka, net labiau nei Real Techniques (!).


Dar mano pirkinių: akių makiažo valiklis iš Rival de loop, kuris pasirodė labai neblogas, tik jei ne sudėtyje esantis fenoksietanolis... Jis būtų puikus... Porą kaukių pėdoms (taip, aš pėdomis labai rūpinuosi, esu priversta, bet negaliu skųstis, jos švelnios kaip kūdikio). Kaukes aš perku dažnai, bet daugumos net nerodau bloge. Nežinau kodėl, tiesiog nelabai mėgstų pasakoti apie jas, o gal jums būtų įdomu? Ši kaukė tai skystas talkas, kuris šaldo ir padaro odą švelnią. Tikrai puikus dalykas vasarai. Beje, dar kas man padeda rūpintis pėdomis, tai padeliai į batus. Irgi neblogas dalykas. O druskos voniai irgi yra perkamos dažnai, daug išnaudojam. Apie jas kažkaip irgi nemėgstu rašyti.


Bloggerių paštas šį kartą atvežė ir Dove priemones, ne jos ne naujiena rinkoje, bet man pasiūlė išbandyti. Kai kas bus ir jums, Dove tuo pasirūpino. Jei kam įdomu, būtent Dove ir buvo tų konkursų pradininkai ;) Netruku paskelbsiu dar vieną, o dabar vėl einu chilinti ;)

No comments:

Post a Comment