04/06/2016

Manilla Veido kremas problematiškai odai GAMTOS IŠDAIGOS, 30 ml.


Sveiki, mieli skaitytojai. Kol gyvename vasaros ritmu, mažai kas dažnai atsiverčia kompiuterius ir skaito blogus. Bet, aš su tais kas skaito, nepalieku Jūsų ;) Dabar važiuojame į Klaipėdą, vienai dienai, o aš rašau blogą. Smagu, kad turiu užsiėmimą, kuris įdomus ne tik man vienai. Tiesa, vežuosi su savimi ir savaitės naujienas, kurių ne taip ir mažai. prie jūros darysiu fotosesiją, o parodysiu kaip visuomet, rytoj :) O šiandien pasakosiu apie veido priežiūrą. Aš daugiau nei prieš porą savaičių gavau testavimui Manilla veido priežiūros priemones. Prisipažinsiu, dar ne viską išbandžiau, bet pradėjau nuo veido kremo ir rezultatus jau galime aptarti.




Reguliuoja sebiumo gamybą, mažina bėrimus, spuogelius, su AHA vaisių rūgštimis, medetkomis, tamanu.

Šis stebuklas yra nepamainomas toms, kurias vargina bėrimukai, spuogeliai, inkštirai ir kitos motinos Gamtos išdaigos. Į šį kremą įeina tikrai stebuklingi eliksyrai... Kaip mes patys vadiname - stebuklingoji pentada. Pirmiausiai, tai medetkų fitolis. Ne veltui mūsų močiutės taip vertina šią darželių gėlę. Medetkos pasižymi stipriu priešuždegiminiu poveikiu, veikia bakterijas cidiškai (jas sunaikina) ir statiškai (neleidžia joms daugintis). AHA (alpha-hidroxi-acid) vaisių rūgštys yra išsigelbėjimas probleminei odai, kadangi ją švelniai šveičia, valo, minkština bei drėkina. Natūralių mėlynių, cukranendrių, klevo, apelsinų bei citrinų rūgščių mišinys efektyviai skatina ląstelių atsinaujinimą, veikia antibakteriškai. Tamanu/foraha (vaistinių puiklapių) aliejus yra nepamainomas odos regeneratorius, randelių lygintojas ir porų „sutraukėjas“, be to, taip pat turi antimikrobinių galių. Bičių propolis – natūralus gamtoje randamas antibiotikas, tikriausiai vienas stipriausių gamtos vaistų nuo visų ligų, tame tarpe ir odos. Arbatmedžio aliejus - stiprus natūralus antiseptikas, dezinfektantas, reguliuojantis odos sebiumo apykaitą. Odos problemos sumažės jau po pirmųjų potepių!

Naudojimas: tepti ant švarios veido odos ryte ir vakare, švelniai sukamaisiais judesiais įmasažuoti (jei norite matinio odos efekto - tepti ant drėgnos odos, sudrėkintos hidrolatu ar tiesiog distiliuotu vandeniu). Produktas galioja 3 mėnesius laikant +5°C.

Kaina: 30 ml 6.50 eurų 60 ml 11.50 eurų
Nusipirkti galima: http://www.manilla.lt/index.php?route=product/product&path=59_60&product_id=53


Sudėtis: Natūralūs nerafinuoti pirmo, šalto spaudimo medetkų fitolis, tamanu/foraha (vaistinių puiklapių) aliejus, makadamijų ir abrikosų kauliukų aliejai, propolio ekstraktas, ekologiškos alavijo sultys, levandų hidrolatas, alyvuogių emulsinis vaškas Olivem1000, natūralus augalinis glicerinas, AHA vaisių rūgštys, vitaminai A, E, greipfruitų sėklų ekstraktas, arbatmedžio eterinis aliejus, ekokonservantas.

Man atrodo, kad aš visuomet nesutariu su savo veido oda. Štai vakar pasakiau, kad nesurandu priemonių, smarkiai atšilus orams, bet realiai tai pagalvojau, kad aš visuomet ieškau to, kas tiktų mano odai. O mano veido oda tai tikrai ne dovanėlė - mišri, problematiška, T zona riebi, nosies poros išsiplėtusios labiausiai. Tiesa, paskutiniu metu pavyksta ją prižiūrėti taip, kad išvengiu spuogų ir bėrimų,o kai tingiu dėti pudros sluoksnį, savaitgaliais, aš to ir nedarau. Palyginus su tuo kas buvo ankščiau, tai tikra sėkmė, nes ankščiau mane kamuodavo ištisi bėrimai, smulkūs ir pūlingi spuogai kaktos zonoje. Štai dėl ko dabar turiu tiek daug duobučių, aišku aš neiškęsdavau ir nusikrapštydavau tuos spuogus. Tik vėliau kai jau pati parėjau visus dermatologus, gydimą antibiotikais mano veido odą pasitaisė. Dabar atsiranda vienas kitas spuogas, bet aš nepaliaujamai noriu dar gražesnės odos.

Šis kremas, kaip įprasta natūralios sudėties kremams pagamintiems Lietuvoje yra stikliniame indelyje. Man patinka etiketė - atspari vandeniui, su visa reikiama informacija. Pačio kremo konsistencija ne visai vienalytė, spalva gelsva, kvapo ypatingo aš nejaučiu. Susigeria labai greitai. Aš pastebėjau, kad jei naudoju kremą visam veidui, žandams pritrūksta drėkinimo. Taip pat naudojant kremą apmažėjo spuogelių. O jei ir atsiranda, tai jis nugesina uždegimą ir spuogas dingsta greičiau. Šiaip aš maniau, kad pas mane riebi oda, tačiau, supratau, kad padėtis tikrai nėra tokia jau bloga, ir po darbo dienos man blizga tik kakta ir nosis, bet tai nėra tragiškas blizgėjimas ir ko gero padeda prevencinės priemonės.

Smagu, kad atrandu vis daugiau natūralios kosmetikos priemonių, kurios man tinka, aišku, aš neesu natūralistė, neesu veganė, bet man smagu naudoti kosmetiką, kuri man nekenkia, o padeda. Tiesa, natūralios kosmetikos galiojimo laikas trumpesnis, todėl visuomet reikia to nepamiršti, kad neprisidaryti daugiau bėdos.

No comments:

Post a Comment