05/06/2016

Wet Brush ovalus šepetys plaukams (Spalva - violetinis)


Na pagaliau, pagaliau mano klimatas. Kai atvėso, dirbu daug efektyviau ir energingiau. Aš prieš kurį laiką pagalvojau, kad labai mažai rašau apie plaukus ir priemones plaukams. O jų turiu nemažai, taip pat ir šepečių, na juk mano plaukai tankūs ir ilgi, tai logiška. Todėl nusprendžiau parašyti atsiliepimą apie Wet Brush šepetį. Ilgą laiką mano favoritas buvo Tangle Teezer, o dabar naudoju šį ir Rich plaukų šepetį. 





The Wet Brush ovalus šepetys plaukams - tai viskas ko jums reikia. Specialiai sukurti iššukuoti šlapius plaukus šie šepečiai padės išnarplioti net ir labiausiai besiveliančius plaukus!

The Wet Brush šepečių magija slypi specialiai sukurtuose IntelliFlex™ šereliuose, kurie yra ploni, stiprūs ir tuo pačiu labai lankstūs. Dėl šio prisitaikančio šerelių lankstumo, Jūs be skausmo iššukuosite susivėlusius plaukus,o šukuojant nejausite jokio pešimo.

Su The Wet Brush plaukų šepečiu - jokių išsišakojusių galiukų, jokio plaukų slinkimo! Tai sveikas plaukų šukavimas ir iššukavimas!

Puikiai tinka:

Vyrams, moterims ar vaikams;
Storiems, garbanotiems ar tiesiems plaukams;
Prisegamiems, priaugintiems plaukams ar perukams.

Kaina: 9.0 €, 
aš pirkau bote bote parduotuvėje, bet galima įsigyti ir http://www.topbeauty.lt/







Prieš kurį laiką nusižiūrėjau Wet brush šepetį, bet tuomet jo nenusipirkau, o šį kartą pamačiusi violetinį gražuolį jau nesusilaikiau. Tiesą sakant, nors man dar močiutė sakydavo, kad nešukuočiau šlapių plaukų, aš būtent tai visus 29 metus ir darau. Kodėl? Nes plaukams išdžiuvus, jų iššukuoti nebeįmanoma. Mano plaukai ilgi, tankūs ir stori, todėl kas jau kas, bet geras šepetys - nepamainomas dalykas. Taigi, visuomet šukuoju juos dar šlapius. 

Wet brush šepečio ypatybė - ploni šereliai, jais gerai iššukuojami net ir labai suvelti plaukai. Džiugu tai, kad su šiuo šepečiu plaukai išsišukuoja nuo šaknų, ko nepavyksta padaryti mano dviems turimiems Tangle Teezer šepečiams. Galiausiai, suvelti plaukai prie galvos pradeda nervinti. Dar vienas įdomus dalykas - sausiems plaukams renkuosi jau minėtą Rich šepetį, nes Wet Brush geriau šukuoja šlapius plaukus. 

Mano turimas šepetys nedidelis, korpusas guminis, todėl nekrenta iš delno ir patogu šukuotis. Šereliai nėra tankūs, todėl nesunku išrinkti iškritusius plaukus, nors jų ir nebūna daug. Apibendrinimui reiktų paminėti, jog kiekvienam darbui - savas įrankis, šis geriausiai šukuoja šlapius plaukus. 

No comments:

Post a Comment