01/07/2016

Artdeco LONG-WEAR LIP COLOR 57 rich coralle rose lūpų dažai


Ne paslaptis, kad aš esu daug didesnė futbolo gerbėja, ne krepšinio... Ir palaikau vokiečių rinktinę, man tiesiog patinka normalus futbolas, be jokių ten išsidirbinėjimų, stabų, vaidinimų... Galbūt todėl aš prieš kokius 5 (?) metus išsirinkau vokiečius ir kadangi jie manęs nenuvylė, toliau sergu už juos. Tai negi sirgsi už autsaiderius? :D :) 
Kadangi noriu papasakoti apie vasaros naujienas, kol dar vasara nesibaigė, skubu kalbėti apie Artdeco lūpų dažus, kurių spalva iš pradžių man nepatiko, tačiau vėliau prisijaukinau, jai reikia bent kiek įdegusio veidelio!





Intensyvi spalva,
ilgai išliekantis,
aksominis užbaigimas,

Pigmentacija išgaunama vienu potepiu, drėkinanti formulė, ekstremaliai lengva formulė sukuria putlesnių lūpų įvaizdį, neapsunkindama jų. Sudėtyje esantis vaškas ir aliejus suteikia drėkinimą ir komfortą lūpoms.








Labai džiaugiausi šiais lūpų dažais, patiko kreminė konsistencija, tokia pakankamai riebi, slystanti, pigmentacija iš vis viršūnė - reikiama spalva iš karto, pakuotė irgi žavi, solidi, tik man gal kiek užkliuvo tas sidabrinis viršus. Manau jo nereikia. Tai aišku yra skonio reikalas, o štai šį kartą nelabai pasitvirtino ta mėgstamiausios spalvos taisyklė. Taip, rožinę aš dievinu, bet šį kartą, prieblandoje pasidažius mane ištiko lengvas šokas :D Galvoju oi no, ne man. Tačiau, kai naudojau dienos šviesoje ir prie reikiamo makiažo, aš manau, kad ją prisijaukinau.

Lūpų dažai turi vanilės kvapą, beskoniai, nelimpa ir nedžiovina lūpų, o jas drėkina. Iš tiesų tai man truputi gaila, kad spalva kaprizinga, nes patys lūpų dažai yra tikrai aukštos kokybės. Man labai patinka veidrodinis efektas kurį jie suteikia. Tiesa, praėjus porai valandų jie kiek subėga į raukšles, o po to nusitrina ir kažkiek lieka kampučiuose. Bet jokių baltų dryžių ar suvelo jie nepalieka. Laiko man apie tris valandas, nes aš daugiau neištveriu nevalgius ir negėrus tiesiog :D :)

Mane nustebino pigmentacija, drėkinimas, įspūdis, kad esi lyg be lūpų dažų ir apskritai geras jausmas su šiais lūpų dažais. Tik būtinai reikia lūpų pieštuko, nes kitaip dažai bėga už kontūro lauk :)

2 comments:

  1. Man tai ši spalva kaip tik atrodo tokia, kaip "maža juoda suknelė", tinka visiems ir prie visko :)

    ReplyDelete