01/07/2016

Birželio MĖNESIO MĖGIAMIAUSI


Sveiki, mieli skaitytojai. Vasara, visiška vasara, galutinai pramušė smegenis ir norisi tik ja ir mėgautis. Po darbų dažniausiai einu į terasą gerti arbatos, o šiandien prisiminiau, kad jau liepos pirma, ir ką gi tai reiškia? Laikas mėgiamiausių rubrikai! Ši rubrika puiki, nes priverčia trumpam stabtelti ir pagavoti apie praėjusį mėnesį. Tik šį kartą minčių buvo nedaug, galvoju dabar - ką aš naudojau visą mėnesį? Galvoje lyg kas būtų prasinešęs su šluota, arba mintys ne apie tai :) Šį kartą džiaugiuosi, kad pas mane tik 5 punktai, nes dievaži, daugiau nesugalvojau! Bet tuos, kurie čia yra būtina paminėti.


1. Hortus Fratris drėkinamasis kūno pienelis su hamameliu

Šį pienelį aprašiau dar žiemą, bet visas nerealus jo poveikis atsiskleidė tik orams įkaitus. Jis šaldo tiesiog nerealiai! Na ne šaldo, vėsina, nėra lipnus, greitai susigeria. Puikiai tinka po saulės vonių. Jau išnaudojau pusę ir dabar labai noriu, kad greitai nesibaigtų!

2. Apie L`occitane rankų kremą „Cedrat“ aš dar tikrai papasakosiu, jis skirtas vyrams, tačiau vyrų odai skirti kremai daug labiau maitina ir drėkiną odą (paprastai), naudoju kas dieną, jau irgi įpusėjau. Kvapas man labai patinka, bet jis gan stiprus, reiktų prieš perkant pauostyti manau :)


3. Matrix Oil Wonders Volume Rose plonų plaukų kondicionierius

Nuo to laiko, kai gavau, naudoju kas dieną. Labai padeda susitvarkyti su plaukais ir labai dievinu jo rožių kvapą!

4. W7 Brush With Me Set šepetėlių rinkinys irgi dar neaprašytas, bet įsimylėjau nuo pirmo naudojimo. Dar reikia patestuoti ilgiau, bet jau dabar labai džiaugiuosi šiuo pirkiniu!


5. DOVE DERMA SPA GOODNESS kūno aliejus, produktas, gautas neseniai, sunku jį vadinti kūno aliejumi, dėl ko - papasakosiu apžvalgoje, bet jei taip jo netraktuosime, ir nežiūrėsime į sudėtį, tai man šis produktas labai patinka, ypač gražiai atrodo ant įdegusios odos!

Tokie mano mėgiamiausi šį mėnesį, nedaug, bet labai verti!

No comments:

Post a Comment