22/07/2016

Cosnova pristato – L.O.V. kosmetika


Negaliu nepasidalinti, na tiesiog - negaliu. Taip jau yra, kad kompanija Cosnova (Essence ir Catrice atstovai) mėgsta siųsti naujienlaiškius vakare, aš galvoju trumpam pažiūrėsiu, kas čia rašo. Stovėdama prieįjau prie kompiuterio ir atsidariusi laišką - atsisėdau. Taip, tai naujas brendas. 





Kol kas nuotraukų dar nedaug, net į PressRoom dar niekas nesukelta,  todėl lieka apsišarvuoti kantrybe. Kol kas aišku, Lietuvoje dar nebus, startuos Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje nuo Rugpjūčio vidurio... Todėl prireiks dar daugiau kantrybės :( 

Na, o mano nuomone tai bus kažkas geresnio nei Essence ir Catrice, Catrice primena, bet atrodo daug kokybiškiau. Kainos, mano nuostabai, panašios į catrice!Taigi, vėl bus daug nebrangios kosmetikos (tikiuosi) :D Šiaip mane apima keisti jausmaii žiūrint promo nuotraukas. Vien pavadinimas neša į MAC, nagų lakai primena Marc Jacobs, na toks įspūdis – dejavu, aš tai kažkur mačiau :D

Bet vistiek labai tikiuosi, kad atvažiuos ir į Lietuvą, laukiu nesulaukiu, tiesą sakant!

8 comments:

  1. Mačiau ir aš šiuos grožius vokietaičių instagrame jau kelios savaitės atgal, tai galvojau, gal čia perskaitytsiu, kad bus ir pas mus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho,kaip anksti, net prieš kelias savaites!

      Delete
    2. Turėjau omeny, kad net kelios savaitės atgal, iš anksto :)

      Delete
  2. O tai į Lietuvą atkeliaus ši kosmetika? Beje, pakuotės ir man tokios labai kažką primenančios, gal truputį Avon ar panašiai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, aš irgi norėjau sakyt, kad man Avon labai primena, ypač lūpdažių pakuotės. :D Tikiuos irgi, kad atkeliaus iki mūsų, o jei ne, teks parisiųsti! :D

      Delete
    2. Laiške parašyta: sekite naujienas, kaip visada :(

      Delete
  3. Tikrai, ir Avon primena :D Kažkoks dejavu, rimtai ;D

    ReplyDelete