30/07/2016

Dienos makiažas su Artistry kosmetika


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien aš ne tik bandžiau naują Artistry vasaros kolekciją, aš bandžiau susidraugauti su savo naujais antakiais :D Labai keista priprasti, bet aš tikiuosi, kad galų gale gavusi tiek patarimų išmoksiu juos normaliai susitvarkyti. Esmė tame, kad dešinysis antakis yra sakykime tobulas, o štai kairysis varo mane iš proto! Bet man galiausiai išeis, aš žinau ;)





Visa naudota kosmetika: Jau n kartų matytas UD makiažo pagrindas, kurio liko gal trečdalis, MAC praimeris, MAybelline antakių paletė, Sleek antakių želė, NYX akių šešėlių bazė, Maybelline Matte Maker kompaktinė pudra, Melkior tušas, NYX fiksatorius, the Balm paletė (hailaiteris) ir aišku, Artistry šešėliai, lūpų blizgis ir švytėjimo suteikianti pudra.



Artistry kosmetika manne vis dar stebina, kaip jau esu sakiusi, jei man kas nors būtų pasakęs, kad ji yra tokia gera, būčiau pasiūlius nesakysiu ką, o štai čia - koks nustebimas! Labiausiai mane pritrenkė šešėliai... Bet ir blizgis bei pudra – puikūs. Pasistengsiu apie juos papasakoti artimiausią savaitę. Uf, vis dar nepriprantu prie savo antakių ;D

1 comment: