10/07/2016

Dienos makiažas – vėl ryškiai~! #NYX


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Taip, šiandien vėl ryškus makiažas, toliau ekspermentuoju su spalvomis. Dabar galvoju, kad reikėjo sukeisti vietomis mėlyną su oranžinę, bet aš kaip visuomet - padariau pagal save :D Todėl rezultatas toks: oranžinė+mėlyna=bordo :D







Šį kartą vėl naudojau jau pamėgta Nyx ryškių spalvų paletę, man ji labai patinka, gaila tik, kad joje nėra geltonos spalvos. Aš turiu vieną makiažo idėja su geltona, vakar bandžiau įgyvendinti, deja, ne tai... Panašu, kad reikės pasidairyti MAC fronte, todėl dabar – oranžinės ir mėlynos duetas. Šiuo metu labai dažnai makiažams naudoju Urban Decay paletę, tris paskutines spalvas, ir Melkior tušą, kuris man labai patinka. Jis turi vieną minusą, bet vis gi man labai patinka rezultatas. Deborah Milano kontūravimo paletė yra mano mėgiamiausia šiuo metu, na, o Catrice skaistalus ir kontūravimo paletę aš dar testuoju, bet... Nepatinka. Tačiau su išvadomis dar anksti. 

O štai Catrice hailaiteris patiko iš karto, todėl dabar naudoju dažnai. Patinka šaltas atspalvis, nebloga pigmentacija. Tik išsilaikyti galėtų ilgiau. Melkior maskuokliai yra tai, prie ko galima kol kas rašyti klaustuką, daro viską kaip ir gerai, bet turbūt tiesiog nepatinka. Ko negaliu sakyti apie NYX paletę, pasikartosiu – patinka labai, aš dievinu spalvas!

5 comments:

  1. Atsiprašau, bet jums reikėtų rašyti blog'ą ne apie kosmetiką ir makiažus, o apie ką nors kitą.
    Arba keliauti į makiažo kursus kur nors, nes dabar visi jūsų makiažai atrodo lyg paauglės. Paauglystėje tai suprantama, kad mergaitės bebandydamos pasigražinti perspaudžia. Bet saugusiai moteriai tai atrodo mažų mažiausiai keistai. Pravedimai kreivi, šešėliai nepaskirstyti, nėra lengvų perėjimų iš vienos spalvos į kitą ir t.t.
    Įrašuose taip pat trūksta detalumo, jei pasakote kodėl priemonė nepatinka, tai argumentuokite. Nes dabar minuso paminėjimas, bet jo neįvardinimas atrodo keistai.
    Žinau, kad perskaičiusi ištrinsite mano komentarą, bet susimildama darykite išvadas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, už nuomonę, neatsiprašinėkit :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Na, nežinau ar taip jau blogai yra kaip čia rašo komentatorė. Gal makiazo pamokos ir praverstų, tačiau tobulėti reikia visiems, ar ne taip? Asmeniškai man, jūsų akių makiažas labai dailiai atrodo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū ;) Kiek žmonių – tiek nuomonių ;) Aš jau matau, ką kitą kartą darysiu kitaip...

      Delete