31/07/2016

Essence Me & My Umbrella Fall 2016 Collection


Vis gi, radau krūvą naujienų, kuriomis noriu pasidalinti prieš apžvalgą. Vakar prasiėjome po parduotuves, jau išstatytos rudens kolekcijos, hmm kaip anksti šiais metais viskas... Myliu ir mėgstu rudenį, tačiau šiais metais kaip niekada jo nenoriu. Man patinka tokia vasara... Essence pristato žaismingą rudens kolekciją, man labai patinka dizainas, logiška, kad galvoje iš karto suskambo Rihanos (ar taip rašosi?) daina.









 Kaip aš jau ne kartą rašiau, Essence ir Catrice kolekcijas reikia pamatyti gyvai, dažniausiai realiai viskas daug geriau atrodo ir užsimanai visko. Aš atkreipsiu dėmesį į kontūravimo rinkinuką, peramtom lūpų blizgesį ir nagų lako viršutinį sluoksnį. Man patinka lūpų dažų ir skaistalų dizainas, bet reikia pamatyti realias spalvas. Na, šį kartą aš stipriai užskaitau!

2 comments:

  1. Keletas dalykų atrodo įdomiai, bet ar bus ši kolekcija Lietuvoje? Ech, vis dėl to ta vasara taip greitai lekia... :(

    ReplyDelete