25/07/2016

Geomar natural oil kūno aliejus


Kadangi šiandien vėl įkvėpimas (rašiau net per pietus, tikrai darbinga buvo diena), sugalvojau aprašyti dar vieną kūno aliejų. Be to, nemanau, kad išeis šia savaitę bloginti, todėl šiandien griebiu jautį už ragų :) Noriu papasakoti apie nerealios sudėties aliejų, kažkaip nebuvau mačiusi šio Geomar produkto, o gal tik neatkreipiau dėmesio, bet kai perskaičiau sudėtį – jis iš karto atsidūrė mano pirkinių krepšelyje.





Oryza sativa bran oil (Ryžių sėlenų aliejus), prunus amygdalus dulcis oil (Saldžiųjų migdolų aliejus), tocopherol (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą).

Aš niekur neradau gamintojo aprašymo, kas yra keista, nes šis aliejus tikrai nerealus. Sudėtyje tik trys ingredientai, ir tai du aliejai bei vitaminas E. Aliejus kainuoja apie 6 eurus, todėl aš nerealiai džiaugiuosi pagaliau jį atradusi!



Geomar produktų linija labai plati, esu bandžiusi kelis jų šveitiklius, tikrai patiko, labai geras kokybės ir kainos santykis. Tiesą sakant, aš ieškojau aliejuko, pakilnojau Colistar ir... padėjau atgal į lentyną, kai perskaičiau sudėtį. Po to nuėjau į Eurokos ir netikėtai radau šį gėrį.

Įpakavimas - rudo plastiko, kokybiškas, ne per minkštas, pompos vėl gi, nėra, be to aliejukas po kurio laiko naudojimo pradėjo leisti, etiketė sudrėko, įsivaizduoju kas bus, kai jis jau eis į pabaigą... Bet, nepaisant to, aliejus – puikus, greitai susigeria, drėkina, maitina, ir idealiai tinka po depiliacijos. Žinoma, tinka jautriai odai.
Kvapo kažkokio išskirtinio nepastebėjau, bet ir sudėtyje kvapiklių nėra. Nėra ir dažiklių, bei jokių kitų dalykų, kas mane nuoširdžiai džiugina ir... glumina. Visoms rekomenduoju išbandyti, aš grįžtu prie Geomar :)

No comments:

Post a Comment