22/07/2016

Mano norų sąrašas iš www.banggood.com!



Sveiki, mieli skaitytojai... Šį kartą aš su kiek neįprastu įrašu, noriu pasidalinti savo norų sarašu iš Banggood parduotuvės. Šį kartą tai bus papuošalai ir grožio reikmenys ;D Aš jau labai seniai noriu atnaujinti savo papuošalus, atrodo jau labai ilgai nešioju tuos pačius. Aišku, daug yra ir nenešiojamų, bet norėčiau kažkuo pakeisti tuos mieliausius ;) Taip pat, jau kuris laikas žvalgausi šepetėlių. Noriu ir normalių, ne kinietiškų, bet su šepetėliais yra taip - kuo daugiau, tuo geriau ;) 



Pirmas dalykas, atkreipęs mano dėmesį buvo šie auskarai. Jau kurį laiką svilinu akis į papuošalus su pienių pūkeliais, bet LT tiesą sakant nieko panašaus nemačiau, kad būtų prie ausies :) O čia, atsidariau, ir... Bingo! Yra! Man patinka pati mintis, aš maniau, kad lietuviai kažką originalaus sugalvojo :D Matyt buvo naivoka tuo tikėti. 







Šį pirmą kartą pamačiau pas savo mėgiamą ir jau ne kartą minėtą Vlogerę Petrą. Na, prie juodos palaidinės su trumpom rankovėm iš tikro atrodo labai gerai!







Toliau seka masivus kaklo papuošalas. Seniai darausi, bet kiek žiūrėjau mūsų parduotuvėse: Zaroj, Reserved, Lindex... Brangoka... Bet radau čia!

Jewelry



 Tokių esu turėjusi porą, bet visi "sugedo" - atsiklijavo užsegimo dalis. Ir vis gi jie man patiko, noriu dar! O čia dar pagrindiniai burbulai didesni, atrodo fainai :)

White earrings



Na ir minėtieji šepetėliai. Žinoma, kad violetiniai. Mielai juos sudroščiau su makiažo pagrindu, maskuokliais ar pan. Aš suprantu, kad tai ne RT, ir tuo labiau ne Sigma,  bet man tikrai reikia daugiau šepetėlių "ant sudrožimo" :D




Kai pirmą kartą juos pamačiau, pagalvojau - kodėl tie dantų šepetėliai tokie brangūs? :D Mačiau mažus, ne šiuos ;) Vis gi, norėčiau išbandyti labai, kodėl nepradėti nuo pigių?




Apie šį dalykėlį irgi svajoju jau seniai. Originalaus kaina man neatrodo adekvati. Todėl mielai priglausiu kinietišką. VI O LE TI NĮ!





Tokie mano norai iš  www.banggood.com, dabar teliks sužinoti per kiek laiko prekės atkeliauja į Lietuvą...

4 comments:

  1. Tas daiktelis aplink kaklą, kuris atrodo kaip raištelis tiesiog... aš irgi norėjau tokį pasiimt sau, bet pabijojau, kad liksiu nesuprasta ir išjuoks, kad kokį fancy batraištį ant kaklo pasikabinau :DD

    ReplyDelete
  2. Apie tai, kad jis panašus į batraištį net nepagalvojau :D :) Man jis gražus ir viskas :) P.S. Oh, kaip ilgai net mėnesį :(...

    ReplyDelete