28/07/2016

Mano Top Beauty dėžutė


Sveiki, mieli skaitytojai. Po įtemptos darbo dienos atlekiu su savo Top Beauty dėžute ;) Ne paslaptis, kad paskutiniu metu nepirkau jokių grožio dėžučių, nors dabar jų bumas Lietuvoje. Tam yra dvi priežastys. Pirmoji  – norėjimas išsaugoti blogo savitumą ir neiti kartu su banda. Bet svarbiausia priežastis, yra ta, kad aš tikrai turiu daug kosmetikos, kas yra aišku gerai, nesiskundžiu :) Bet man tikria nebesinori pirkti katės maiše, Pas mane ilgas sąrašas norimos kosmetikos, kuriame UD. MAC ir The Balm kosmetika. Aš jau geriau nusipirksiu vieną paletę už 50 eurų, nei kad ištaškysiu pinigus į kairę ir dešinę, o po to dar turėsiu galvoti kur padėti man nereikalingus dalykus. Bet, kai Top Beauty paskelbė apie grožio dėžutes, net nedvejojau, žinojau, kad nenuvils. Apie tai, kas nepatiko, kas patiko ir ką galimą tobulinti bei ar pirksiu kitą dėžutę ir papasakosiu šiame straipsnyje.




Aš kantrybe nepasižymiu, todėl tik gavusi dėžutę iš karto ją išpakavau, nustebino tai, kad dėžutė puikiai supakuota, tiksliau Top Beauty visą laiką supakuoja puikiai, taip pat buvo ir šį kartą! Tik štai kol pakavau aš pati ją biški aplamočinau, na, sakiau, kad neturiu kantrybės :D



Mane pasitiko pilna dėžutė, viršuje buvo Missha kaukė. Dar nebuvau bandžiusi, todėl džiaugiuosi, nors kažkodėl masčiau nelogiškai ir labai norėjau Misha nagų lako :D

http://www.topbeauty.lt/missha-kosmetika/missha-pure-source-cell-sheet-kauke-su-raudonuoju-zenseniu-21g


Taip apt Matrix mėginukai, jau bus šiandien išbandyti.


Hmmm... kas skaito mano bloga žino, kad man Eos nepatinka. Nepatiko nei balzamas nei rankų kremas. Bet, šis kvepia skaniomis mėtomis, o paskutiniu metu man lūpų balzamų manija, todėl džiaugiuosi, kad galėsiu išbandyti :)

http://www.topbeauty.lt/eos/eos-sweet-mint-lupu-balzamas


Labai nudžiugau radusi ir Kerastase aliejų plaukams. Dar neesu padoriai atradusi šios kompanijos, todėl tikrai džiaugiuosi pagaliau galėsianti pabandyti šį aliejų.

http://www.topbeauty.lt/kerastase-elixir-ultime-purskiamasis-plauku-aliejus-100ml


Juokiausi gavusi šį šveitiklį. Kodėl? Nes galvojau, kad kai pirksiu dar ką nors iš Top Beauty, paimsiu ir šveitiklį, nes mano prieš tai turėtas eina į pabaigą. O čia dar diesnis kiekis :) Super, Top Beauty pagalvojo matyt apie tai, kad šveitiklis baigiasi greičiau nei putos :) Beje, esu išbandžiusi daug šveitiklių, nuo Collistar iki Organic Shop, galiu teigti, kad šis tikrai neprastas, aš jį renkuosi prieš depiliaciją, kai noriu geriau pašalinti plaukelius.

http://www.topbeauty.lt/st-moriz-exfoliating-body-scrub-kuno-sveitiklis-100ml


REF tai dar vienas neatrastas brendas. Sausi šampūnai nėra tai dėl ko aš mirštu, tačiau bandysiu su džiaugsmu. Kažkaip jaučiu, kad bus gerai.

http://www.topbeauty.lt/ref-sausas-sampunas-dry-shampoo-204-75ml


Pagaliau tai dėl ko užsisakiau šią dėžę. Aš jaučiau, kad bus šios putos-kvepalai. Taip ar taip būčiau pirkusi, todėl drąsai užsisakiau grožio dėžutę vien dėl jų... Tik kažkodėl labai norėjau Paper Shaker kvapo, bet ir šis man patinka.

http://www.topbeauty.lt/Foamous-kvepalai-putos/foamous-mousse-de-parfum-kvepalai-putos-razz-my-berries-100ml


Džiaugiuosi, labai džiaugiuosi dėl to, kad gavau šią W7 šešėlių paletę. Rinkausi, rinkausi iš W7 šešėlių palečių, kol rinkausi išpirko tas kurių norėjau, tačiau šią irgi mielai priglausiu į savo kosmetinę. Labai įdomu, kokia spalvų pigmentaciją, kaip norėtųsi, kad būtų gera!

http://www.topbeauty.lt/w7/w7-angel-eyes-palette-on-the-town-akiu-seseliu-palete


O štai šias kaukes prigriebiau prie dėžutės pati. Aš labai norėjau kaukių su arbatmedžiu ir medumi, bet kol prisiruošiau pirkti, kaip taisyklė, išpirko. Bet nemanau, kad šios bus prastos.


Bet, keliaukime prie išvadų, ar aš pirkčiau dėžute vėl? Šioje vietoje kirba dviprasmiški jausmai, nes iš vienos pusės man viskas patinka, iš kitos, aš norėjau kažko tokio, ko nemačiau parduotuvėje. Gal tikėtis ir nebuvo logiška, tačiau iki šiol šių dėžučių esmė ir buvo būtent tokia, gauni tai, ko dar nėra LT rinkoje ir tai ko dar nebandei... Iki pilnos laimės man trūko arba Misha nagų lako arba tušo, Eos galėjo ir nebūti (čia tiesiog asmeniniai nusistatymai), taip pat kažkaip galvojau, kad Top Beauty įdės St.Moriz bronzantą, arba dar ką nors iš jų dekoratyvinės kosmetikos. Tada tai būtų tiesiog visiškai WOW. Aš galbūt ir tikėjausi, kad dėžutė bus labiau orientuota į dekoratyvinę kosmetiką. Bet čia tiesiog mano lūkesčiai, aišku, dar būtų buvę smagu jog vietoj jau kelinto žurnalo būtų pridėję info apie produktus ir kainas. Bet čia vėl gi... Suvedant galus, turiu pastebėti, kad tai geriausia iki šiol matyta dėžute LT rinkoje. Tikiuosi, kad ji bus tokia dera ir antrą ir trečią kartą, nes kiek esu pastebėjus jos vėliau "nusivažiuodavo". Ar pirksiu kitą kartą? Manau taip, nes man patinka gauti produktai, patinka produktų gausa ir tai, kad iš tikro įdėjo prekių kaip žadėjo, už beveik 60 eurų. 
P.S. Atsiprašau skaitytoju už tokį garbinimą, bet nieko su savimi negaliu padaryti – patinka. O didieji prekybcentriai turbūt galvoja: kas čia nutiko? Nutiko viena – TOP BEAUTY įsiveržė į rinką ;)

No comments:

Post a Comment