05/07/2016

Mano vasaros must have 2016


Sveiki, mieli skaitytojai. Man atrodo, kad šiandien penktadienis, niekaip negaliu įtikinti savęs, kad yra antradienis :) Dabar atostogų metas, man atrodo pastebite, kad įrašai bloge retesni, nenoriu rašyti tuomet kai nenoriu, ir kai galvoje dūzgia bitės :) Šiandien užsimaniau parašyti lengvą straipsnį apie kosmetiką, kuri reikalinga vasarą. Kai pradėjau fotografuoti, galvojau užtruksiu neilgai, bet pradėjus neštis priemones jų daugėjo, daugėjo... Tapo aišku, jog dėl greitumo klydau :D Taigi, šiandien apie must have vasarai, kalbėsiu apie kūno priežiūrą ir šiek tiek apie veido :)





Ši trijulė svarbi norint nenudegti saulėje arba nuraminti odą po saulės vonių. Atradusi Garnier kremus jais likau patenkinta, todėl nieko kito neieškau.

http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/07/garnier-ambre-solaire-sensitive_27.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/07/garnier-ambre-solaire-sensitive.html


Jau pasakojau apie Hortus Fratris pienelį savo mėgiamiausiuose, todėl turiu paminėti ir dabar. Koks jis nerealus supratau tik vasarą, o dabar. vėl gi, pakeitusi jį į testuojamus produktus supratau tai dar geriau. Puikiai vėsina, greitai susigeria, nelipnus ir drėkiną odą tiek kiek reikia. Nepigus, bet Hortus Fratris tai ženklas, kuris manęs dar nėra nuvylęs.

http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/12/hortus-fratris-drekinamasis-kuno.html

Dove "aliejuką" gavau neseniai, palaikau intrigą ir nerašau kaip jį reiktų traktuoti, bet jis man patinka, nes susigeria greitai, nėra lipnus, ir odai suteikia žvilgesio, o ant įdegusios odos iš vis atrodo awesom. Prie viso šio gėrio jis dar ir padrėkina odą. Papasakosiu apie jį jau greitai :)


Apie St. Moriz priemones: šveitiklį ir putas kalbėjau dar žiemą (vėl gi :D ). bet man atrodo, kad jos labai aktualus dalykas bet kuriuo metų laiku. Žiemą, prieš didžiąsias šventes ar vakarėlius, vasarą - bet kada kai norisi atidengti daugiau kūno, o ką daryti, jei jis baltas? :)

http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/12/st-moriz-exfoliating-body-scrub-kuno.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/01/st-moriz-fast-self-tanning-mousse.html



Žinoma, vasara yra neįmanoma be dezodorantų. Dabar naudoju Dove, kuris prilipo, nors gal kiek tepa drabužius. Bet labai patiko gaivus kvapas, tai, kad tinka mano jautriai uoslei ir apsauga nuo prakaito. Nemanau, kad rašysiu atskirą apžvalgą, bet bent jau paminėsiu, kad tikrai neblogas!

Fenjal dezodorantas yra mano atradimas, pirkau jį jau senokai, jau juda link pabaigos. Labai patinka gėlių kvapas, puiki apsauga nuo prakaito, nelipnus ir nedirgina odos. Nesitikėjau, bet patinka! Manau pirksiu dar kai baigsis.
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/09/fenjal-vitality-rutulinis-dezodorantas.html

Avon foot works purškiklis pėdoms nėra tai, ką aš dievinu, todėl jo apžvalgos nebuvo, ir jis jau ypatingai trenkia alkoholiu, manau - paseno. Bet jį įterpiau dėl to, kad tai tikrai labai praverčiantis dalykas vasara. Malonu atgaivinti pėdas.

Apie Rosmann pėdų kremą Fuss Wohl aš kalbu milijoną kartų, tiesa, kai sužinojau kas iš tiesų yra šlapalas (urea), mano euforija kiek atlėgo, bet perlipu per save ir toliau vartoju, nes be jo mano pėdos tiesiog mirtų.
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/04/rosmann-fuss-wohl-intensiv-creme-pedu.html


Čia - sunkioji artilerija. Driclor antiperspirantas yra ne vietoj dezodoranto, jį reikia vartoti su pertraukomis, jei labai kenčiate nuo prakaito. Aš - nebe, tik norėjau jums apie jį priminti. Brangokas, bet vertas mūsų dėmesio. Tik labai nervina, kad bėga per sudūrimą, aptekėjo visas, nusilupo etiketė... Žodžiu - fe. Bet tikrai veikia.


Fenistil tai vaistas skirtas naudoti po uodų įkandimo. Aš šiuo metu neturiu priemonių prieš įkandimą, išmečiau kai tvarkiausi kosmetinę, nes baigėsi galiojimas, o gal tiesiog nepatiko, nepamenu. Bet realiai jie man nelabai padeda, todėl nusipirkau šia želė. Praeina jau po poros patepimų, kartais po vieno, žinokite, tai tikrai yra mano atradimas! Aš pripažinsiu, naudoju ir sudirgus odai kartais, ne būtinai po uodų įkandimo, reiktų man išperti užpakalį užtai, na, bet juk padeda! Kiek pamenu, nebuvo itin brangus, rekomenduoju!


Veido priemonės nr.1 ir rankų kremas. Be jų vasara - niekaip. Ir turi būti geri, maitinti, drėkinti ir pan., nes dėl kažkokių nesuprantamų man priežasčių mano rankų oda vasara būna dar blogesnė nei žiemą, nors nelabai suvokiu kaip tai įmanoma. Apie L`occitane kremą dar nepasakojau (vis dar), bet jau beveik baigiau, todėl laikas krutint uodegą ir rašyti.

Dar vienas must have yra veido drėkiklis. Laikant jį šaldytuve, vis pasipurkšti veidą yra tikrai puikus sumanymas, tik apie šį dar nerašiau, nes nepatinka. Nemėgstų levandų kvapo, o šis - kvepia būtent taip. Man labai patiko Avene vanduo, bet praeitos vasaros pabaigoje, jį pabaigus ieškojau vėl ir niekur neradau, buvo išpirkta. Todėl teko imti bet ką, o stebuklas ir neįvyko. Bet sunaudosiu kaip nors.

Novexpert losjonas veidui jau gavo toną liaupsių nuo manęs, bet be jo - niekaip. Lengva konsistencija ir drėkinimas bei malonūs veido pojūčiai verčia apie jį kalbėti dar ir dar.
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/07/novexpert-aksominis-drekinamasis.html

Veido valymo servetėlės vasarą - taip pat praverčiantis dalykas :)


Veido priemonės nr.2. Žinoma, kai karšta - kuo mažiau kosmetikos. Paruošimas su MAC prep+prime, tuomet MAC maskuoklis, jei norisi UD makiažo pagrindas, arba Lumene CC kremas. Tiesa, kai nenoriu aš makiažo pagrindo ir netepu, tačiau UD – yra tarsi antra oda. Fiksuoju viska su NYX matte finish purškikliu. Mano atradimas - jei vaikštau be makiažo, naudoti šį fiksatoriu tiesiog ant švarios odos. Tai yra dalykas, vertas metų atradimo vardo.

http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/04/urban-decay-naked-skin-weightless-ultra.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/01/lumene-makiazo-kremas-cc-6in1-30-ml.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2015/08/kodel-jums-reikia-mac-prepprime.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/05/mac-prep-prime-highlighter-medium.html



Plaukai. Vasara jie dar labiau pamišę nei bet kada kitu metu. O gal jie pamišę visuomet? Svarbu gerai išplaunantis šampūnas, jei naudoju formavimo priemones renkuosi Davines Your Hair Assistant, jei ne, Dove arba Garnier, jau šimtus kartų rodytus bloge ;)

Kondicionierius karštymetį plaukams yra būtinas, dabar mano pasirinkimas arba Matrix oil wonders volume rose (dievinu jo kvapą) arba Davines Melu (jo kvapą dievinu irgi).

Dar vienas labai nervinantis dalykas, tai jog ir taip besiriebaluojantys plaukai per karščius tiesiog nebežino kaip man dar labiau tampyti nervus! Susiriebaluoja jau per pietus. Ką darau? Naudoju Davines pudrą plaukams. Apie ją irgi dar papasakosiu, bet tai mano atradimas, ji padeda plaukams atrodyti švaresniais, ir nesulipina kaip daugelis sausų šampūnų!
Dar nenufotografavau, bet turiu Marakesh aliejuko mėginėlį. Buvau pamiršusi, koks tai yra gėris! Labai patinka, tai kaip jis suvaldo plaukus, bei jo kvapas, tik plaukai riebaluojasi dar greičiau. Bet tam yra Davines pudra ;)

http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/04/davines-melukondicionierius-plaukams.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/05/davines-preep-shampoo-visiems-plauku.html
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/06/matrix-oil-wonders-volume-rose-plonu.html

Tokie yra mano vasaros must hav`ai, kurių ne taip ir mažai :) visuomet įdomu išgirsti Jūsų nuomonę, todėl drąsiai rašykite komentarus čia arba Facebook, juk bendrauti smagu!

1 comment:

  1. Garnier losjonai nuo saulės taip pat mano mėgstamiausi :)

    ReplyDelete