27/07/2016

Maybelline MasterContour pieštukas 02 Medium


Sveiki, mieli skaitytojai. Blogo Facebook puslapyje jau anonsavau, kad šiandien pasakosiu apie šį Maybelline MasterCountrour pieštuką kontūravimui. Jį turių jau tikrai marias laiko, todėl mano nuomone tikrai bus galima pasikliauti. Paskutiniu metu galvoje tiek daug minčių, bet manau, kad mano sprendimas nerašyti kas dieną buvo pats geriausias. Vakar, tarkim grižau namo 21 valandą vakaro ir tikrai nebuvo jokių minčių apie rašymą :) Bet, kaip jau užsiminiau, jų turiu daug, man apskritai labai smagu stebėti kiek mes pasiūlos dabar jau turime Lietuvoje, palyginus su tuo kas buvo, kad ir prieš pusę metų... Ir rodos, kad reikės bloginti kažkaip greičiau, nes produktų aprašymų laukianti eilė nemažėja, anaip tol, tuoj užgrius naujienos :) Bet, grįžtant prie pradinės minties, džiaugiuosi, kad rašau tik tada kada noriu ir galiu, kada susikaupia minčių ir nebegaliu kaip noriu pasipasakoti Jums. Aš kartais pagalvoju, kai kurie žmonės skaitantys mano blogą mano apie mane, kad esu tikrai pamišusi dėl kosmetikos, na kiek gi galima norėti tušų, nagų lakų, šešėlių? Bet aš dievinu kosmetiką, tiesiog DIEVINU, rašau blogą jau kelintus metus ir nežadu sustoti, o ir mėgiamiausia tema toliau lieka KOS-ME-TI-KA :)





Natūraliai ryškesni veido linijų kontūrai išsilaikantys visą dieną.

Tapk kontūravimo meistru ir sumodeliuok savo veidui V-formą su dvipusiu Maybelline Master Contour pieštuku. Tai matinė, lengvai išsklaidoma kreminė pieštuko tekstūra: TAMSI – tobulam formavimui, bei ŠVIESI – skaisčiam švytėjimui.

Nori atrodyti jaunesnė, lieknesnė ir puikiai pailsėjusi? Veido kontūtavimas - efektinga priemonė šiam rezultatui pasiekti.

V-formos kontūravimo pieštukas sukurtas lengvam veido linijų brėžimui – išryškink vietas, kurias nori akcentuoti ir išsklaidyk linijas.

Žingsniai:
1. Tamsiąją pieštuko puse braukite palei savo skruostikaulio liniją;
2. Pašviesinkite skruostikaulio viršų;
3. Išsklaidykite kontūrus pirštais, šepetėliu ar kempinėle.

Kaina: 9.99 Eurų

Kur pirkti: Droge, Eurokos, Maximoje ir pan. :)




Iškapsčiau tokią gan seną rezultato nuotrauką ir pagalvojau – kodėl negaliu visada taip "normaliai" dažytis? Ne, man vis reikia kažką naujo išbandyti, kas tą akimirką gal ir atrodo gerai, bet po savaitės jau norisi ištrinti ne tik tą makiažą, bet ir visus makiažus, esančius bloge :D 

Bet gal geriau jau laikas pradėti pasakoti apie tai, dėl ko susirinkome, kai tik Maybelline išleido į rinką šį dalyką, aš be abejo labai užsimaniau jo. Man jis primena į jau turėtą ir turimą antakių priemonę, na ir principas panašus "du viename", todėl nuojauta buvo, kad tai bus labai geras dalykas. 

Priemonės principas toks. išsukamas pieštukas, kuris padalintas į dvi dalis, tamsi - skirta kontūravimui, šviesi – išsšviesinimui. Priemonės konsistencija kreminė. Pastebėjau, kad daug kam keblumų sukėlė tai, kad tepant priemonės susimaišo. Tiesą sakant, aš irgi į tai atkreipiu dėmesį nuolat kai dažausi. 

Visuomet smagu, kai kontūravimo priemonės spalva nėra per tamsi, ir neturi "ryžo" atspalvio... Pliusas ir tas, kad prireiks tik vieno šepetėlio, kad išsklaidytumėme kontūrą, nereiks atskiro užtelpimui. Patogu. Išsisklaido lengvai, aš braukiu vieną kartą, tada išsklaidau, tuomet vėl pakartoju, nes vieno karto man atrodo per mažai. Pastebėjau, kad sklaidyti reikia greitai, ne išsipaišyti visą veidą ir tuomet sklaidyti, bet po truputį. 

Pati iššviesinimo priemonė man ne visai prilipo, mat yra pakankamai tiršta ir per daug kreminė, kad galėčiau ja maskuoti paakius. Realiai naudoju tik kontūravimą, bet jis – pasiteisino.

Vienintelis dalykas, su kuriuo galėtų padirbėti Maybelline, tai kontūravimo ilgesnis išsilaikymas, man iki darbo dienos galo, deja neišbūna, nes mano oda mišri... 

Gerai tai, kad Maybelline pagalvojo apie tai, kad reikia daugiau spalvų todėl Master Countor siūlomi du spalvų variantai, mano turimas yra tamsesnis, bet vėl gi – ne per daug tamsus. Manau dar truputi padirbėjus su konsistencija ir išsilaikymu pieštukas tikrai taptu must have daugeliui merginų ir moterų, nes tikrai patogu kai gali greičiau pasidažyti ir nenaudoti papildomų šepetėlių ;) 

2 comments:

  1. O man kaip tik patinka kad kasdien rašai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rimtai?? :) Na, galbūt rudenį reiks grįžti prie kasdienio rašymo :)

      Delete