20/07/2016

MELKIOR EYESHADOW PALETTE OCEAN TREASURES šešėlių paletė


Sveiki, mieli skaitytojai. Atėjo metas rašyti atsiliepimus :) Tiesą sakant, nors dar tik trečiadienis, bet aš jau noriu savaitgalio, nes kai nesiseka - tai nesiseka, darau vieną darbą ir taip lagina programa, kad tai tenka daryti trečią kartą :D Jau tuoj man atrodo aš ją mesiu į šalį :D Bet, su kuo sekasi paskutiniu metu, tai su kosmetika, viskas ką bandau man patinka, taip pat ir Melkior priemonės. Po truputį ji įsiveržia į rinką, nes kaina nėra aukšta, o štai kokybė labai džiugina! Aš žinau, kad tuo sunku patikėti, bet šis ženklas mane tikrai stebina. Noriu papasakoti apie itin pigmentuotus šėšėlius. Lyg specialiai išsirinkau geltoną spalvą, nes, ne paslaptis, ji yra labai kaprizinga, dažnai kiti šešėliai būna osom, o štai geltona - pššš, šnipštelis. Bet tik ne šį!





MELKIOR EYESHADOW PALETTE priemonę galima naudoti siekiant sukurti skirtingus įvaizdžius: nuo natūralaus iki sudėtingesnio makiažo .

KAIP TAI VEIKIA

Pigmentai tarp 10-60 mikronų. Pigmentuotos spalvos. Puikus padengimas. Ilgai išliekanti formulė. Lyginantis užbaigimas. Ypač priglundanti tekstūra. Matiniai, perlamutriniai ir glotnūs atspalviai paryškina akių spalvą ir sukuria skirtingą efektą – nuo pačio natūraliausio iki sudėtingiausio makiažo.

NAUDOJIMAS

Tepkite sausą su šepetėliu ar pirštų galiukais. Norėdami intensyvesnio efekto, tepkite šlapią. Akių šešėliai „Black velvet“ gali būti naudojami kaip akių apibrėžtukas

PAKAVIMAS

Plastikinė lėkštutė su veidrodėliu, supakuota į kartoninę dėžutę. Akių šešėlių papildymas permatomame plastike. Tepimų skaičius: 300.

Kaina: 11.50 Eurų

http://beautychemistry.eu/parduotuve/melkior-eyeshadow-palette-3-x-6-g/









Mano išsirinktos spalvos tai šalto tono, geltona, elektric ir tamsesnė mėlyna. Atrodo, kad matinės, bet satininio efekto taip pat turi. Nustebino pakuotė, nepigi, su veidrodėliu ir teptuku. Sakyčiau kiek primena Sleek.

Toliau sekė dar vienas nustebimas, nes šešėliai – pigmentuoti, nebyra, dengiasi puikiai. Tikrai to nesitikėjau. Tiesa, tai profesionali kosmetika, todėl padirbėjus su makiažo pagrindu, ar balta baze arba pieštuku – rezultatas dar geresnis. Bet, lyginant kokybę aš šiuos šešėlius drąsiai lyginu su MAC, kas man pačiai tikrai netikėta.

Prie paletės pridėtas teptukas yra visai neblogas, šešėlius juo reikia dengti drėgnus, kas yra puiku, nes realiai visi mano turimi šepetėliai – sausiems produktams.

Mano akių vokai riebūs, todėl aš be pagrindo šešėlių nedengiu, taigi jie išlieka iki pat vakaro. Galiu tik pridurti, kad norėčiau išbandyti daugiau spalvų, nes tikrai nustebino. Smagu, kad kokybiška kosmetika nekainuoja brangiai, o kokybe prilygsta garsių brendų kosmetikai!

1 comment:

  1. Labai patiko visas derinys, jaučiu, nežmoniškai gražų makiažą akims galima sukurt jas visas į vieną suderinus! M! Sužadinot vaizduotę net! :D

    ReplyDelete