05/07/2016

Pakalbėkim.. apie blogą?



Nemėgstu bloge rašyti apie save... Kažkada išgirsta mintis: daryk tai ką mėgsti ir tau nereikės dirbti įsiminė, aš pagalvojau, kaip norėčiau taip... Praėję metai buvo sunkūs, nebuvo lengva išeiti iš darbo į niekur, bet iš kitos pusės ir lengva, nes ten nebepatiko. Taip pat nebuvo lengva susivokti ką ir kaip daryti toliau, tuomet sekė kitas etapas, įgyvendinti TAI. Pradėjus rašyti blogą užsipildė tuščia erdvė ir žodžių neturiu ką veikti niekada nebeišgirdo mano artimieji. Tuo pačiu, pradėjau elgtis taip, kaip man nepatinka, kai su manimi taip elgiasi, nebeatrašau žinučių, pamirštu pasveikinti su gimtadieniu ar kokią kita švente, galiausiai apskritai nukišu kur nors tą telefoną :D Galų gale, pramušė noras rašyti tinklaraštį taip kaip ankščiau, kad ir po kelis straipsnius, bet tuomet kai pati to noriu.





Niekada nepropagavau beauty bloggerio profesijos, neprisidedu prie to, mano galva tai nesąmonė. Ar LT yra tokia profesija? Ne, nėra. Mano tinklaraštį skaito daug jaunų merginų, noriu jums visoms skleisti žinią, jog  reikia dirbti ir užsidirbti, na vienok iš mano gaunamos kosmetikos kiekio galėtum tikrai pagalvoti, kad aš dirbu beauty bloggere :D Vyras mane dėl to nuolat pašiepia, NUOLAT :D Žinau koks noriu, kad būtų mano blogas, todėl ir toliau ketino link to eiti. Nebijokite, tinklaraštis tikrai nedings, jis taps dar kokybiškesnis. O aš pradėsiu nuo ryt - laisvos dienos :) Visi įrašai kurie buvo suplanuoti tikrai išvys dienos šviesą, bei žinoma ir tai, kas nebuvo :D Čia nuotrauka iš Novexpert fotosesijos, buvo vėjuota. LABAI :)

Pagaliau pavyko išsiųsti prizą paskutinio konkurso laimėtojui, todėl netrukus paskelbsiu žadėtą Dove konkursą, todėl likit prisijungę! :)

No comments:

Post a Comment