02/07/2016

PUPA Dot Shock Akių šešėlių rinkinys 001 Sweet romance


Sveiki, mieli skaitytojai. Vakar ir šiandien daug fotografavau, kažkaip paskutiniu metu norisi daugiau fotografuoti, nei rašyti. Pagavau cinkelį, taip sakant :) Tiesą ta, kad susikaupė tokios kosmetikos, kurios pagirti negaliu... Labai ilgai delsiau rašyti apie šiuos Pupa šešėlius, nes... Pakuotė graži, šešėliai gražūs... Bet, yra vienas bet, dėl kurio aš jų negaliu priskirti prie mėgiamų Pupos produktų. Netikėtai į nuotrauką sušoko visa turima Pupos kosmetika (išskyrus priežiūros priemones), aš supratau, kad Pupos stiprioji pusė yra matiniai lūpų dažai. Miss Pupa lūpų dažai, Like a doll kompaktinė pudra ir hailaiteris iš žiemos kolekcijos. Mono šešėlis patinka, bet jis - keptas, o šie jau ne, todėl tai - kita istorija.





Puikiai derančios šešėlių spalvos nuostabiam makiažui.

 17,00 €



Kai tik parašau kokį neigiamą atsiliepimą, pastebiu, kad kituose bloguose pasipila priešingi postai, na, bet negaliu pykti, žmonės skaito :) Šių šešėlių užsimaniau tik pamačiusi promo nuotraukas, visa Dot shock kolekcija joje atrodė puiki, tačiau priėjusi prie stendo supratau, jog nelabai aš kažko noriu. Tačiau, šiuos gavau dovanų iš bloggerės Viktorijos, ir kaip visuomet degiau noru išbandyti. Pupa kosmetika pasižymi įpakavimais, visi - tikrai aukšos kokybės, išskirtiniai, jau tikrai nemažai laiko turiu visus produktus, bet jie iki šiol nepakitę. Tai pliusas.

Pupa Dot Shock akių šešėlių paletę sudaro 5 spalvos, šviesios, blizgios, ir viena violetinip tono tamsesnė. atrodo, galėtum susikurti gražų makiažą... Pačių šešėlių konsistencija šilkinė, nebyra. Atrodo pigmentuoti, tiek ant piršto, tiek užtepus ant rankos. Bet, kai bandai dažytis, supranti, deja, efektingo makiažo padaryti nepavyks. Šešėliai geriausiai dengiasi su pridėta kempinėle, kuri yra kiek kitokia nei įprastinės tokio pobūdžio kempinėlės, kietesnė. Sako, kad galima dengti su pirštais, tačiau OMG, bet aš jokių priemonių ant veido su pirštais neaplikuoju. Nebent veido kremą.

Man kiek gaila, kad ši paletė nepavykusi, nes rožinis/auksinis įpakavimas su ryškiais burbulais yra tikrai kažkas tokio, kas veža, ir ji vis tiek stovi pas mane ant stalelio, gražiai atrodo. Tačiau, aš nemanau, kad už tai verta mokėti net 17 eurų. Nors Pupos kolekciją turiu nemažą, gaila, bet susidomėjimas kiek nuslūgo. Apskritai dabar vasara, dabar nebesinori tampytis po Kristianas ir apžiūrinėti naujausias kolekcijas, o gal tai įtakojo ir neaprašytų priemonių gausa, bei vis plaukančios naujos...

Tiesa ir ta, kad tiek Kristianoje tiek Kosmadoje (ir Eurokos, beje) aptarnavimas yra itin nemalonus. Aš tikrai nemažai pinigų išleidžiu kosmetikai, ši kolekcija yra tik lašelis jūroje iš visos mano kosmetikos kolekcijos, tačiau su manimi šiose parduotuvėse yra elgiamasi lygiai taip pat, kaip su paaugliais iš visą LT apskriejusio skandalo... Tik aš ten lankausi pakankamai dažnai, mano vyras juokauja, kad jei dieną neapsilankau, man būna isterija, nes vdrug kokią naujieną praleisiu. Todėl ir skūrą turiu, nebekreipiu dėmesio į pardavėjas, nors vienas atvejis Kosmadoje tikrai įsiminė, kai pardavėja užsėdo trečdalį Make Up Factory stendo, na išsirinkti naują tušą nelabai buvo įmanoma :) O visai neseniai, įėjus pardavėja su kažkuo kalbėjo telefonu, pasakojo, kad nemiega, nes yra į ką pažiūrėti ;D

Todėl aš puikiai suprantu žmones, aplenkiančius šiuos centrus, kodėl turi kažką daryti per prievartą, jei galima užsisakyti internetu ir kitą dieną jau turėti savo prekes? Žinoma, jau supratote, aš ir toliau lankysiuosi, nes esu žmogus priklausomas nuo kosmetikos, ir man dar labai patiko viename forume pasakyta mintis, jog reikia nekreipti dėmesio į pardavėjas, jei veža kosmetika, nori ir dairaisi, kad ir valandą!

No comments:

Post a Comment