03/07/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #65 #Schaebens, #Bioten, #Melkior


Sveiki, mieli skaitytojai. Grįžome namo, todėl skubu skelbti šios savaitės naujienas. Nors ši rubrika ir labai populiari mano bloge, vis galvoju jos atsisakyti. Tiesiog. Man atrodo pastebite, kad nespėju apraštyti turimos kosmetikos, todėl stengiuosi pati laikytis ir neprisipirkti to, ko man nereikia. Bet manija yra manija, ypač šešėlių paletės, apie vieną labai labai svajoju, jau seniai, tai kaip man dabar atsilaikyti? :( Et, tos priklausomybės...





Ši savaitė buvo taip pat gausi, atkeliavo Schaebens kaukės, Bioten veido ir kūno priežiūrai skirta kosmetika (panašu, kad apie veidą kalbėsime dar ilgai),


Taip pat Melkior dekoratyvinė kosmetika. Labai džiaugiuosi šešėliais, sakyčiau čia ne šešėliai, o pigmentai ir lūpų dažais, kaip jau buvau užsiminusi, statau prie MAC! Šie du dalykai tikrai nustebino. O Jums linkiu gero sekmadienio ir gero futbolo!

No comments:

Post a Comment