17/07/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #66 mano pirkiniai, #loccitane, #carmex, #biokera ir kiti


Aną savaitę skelbti rubriką patingėjau, be to kažkaip nebesinori rodyti vien dušo želių ir šampūnų ;) Bet šią savaitę buvo pirkinių iš Top Beauty, bei nuolaidos Maximoje. Man vis labaiu patinka apsipirkti Maximoje, ten niekas nesikabinėja, jei nori ar neturi daugiau planų tą dieną gali, nors ir tris valandas praleisti prie stendų :D Juokauju, žinoma.


Maximoje užsipirkau Fa dušo želių ir vėl Dove šampūno, naudoju nuolat ;) Taip pat paėmiau Lirene akių valiklį ir pagaliau nusipirkau Carmex. Maniau, kad jis man nepatiks, bet mano pačios nuostabai, šis produktas man labai prilipo.



Labai ačiū VitrinaPro už Biokera produktus testavimui. Viskas jau bandoma, ir galiu pasakyti kad kaukė labai patinka, aliejai taip pat, tik labiau patinka vynuogių ;)


Pirkiniai iš http://www.topbeauty.lt/: šampūnas (tiesiog užsimaniau pabandyti) ir The Bam nerealioji paletė.


Apsipirkau ir http://www.groziodraugas.lt/, seniai norėjau šios Bio2you dantų pastos ir prigriebiau antibakterinę, bet su kvapu tai visiškai pramoviau :(


Pagaliau nusipirkau L`occitane rankų kremus, seniai norėjau, rankos priėjo tik dabar, bet jie jau pas mane! Nerealus rožių kvapas...

2 comments:

  1. Lauksiu atsiliepimo apie Organic shop kūno šveitiklį :)
    Kažkada bandžiau Carmex balzamą, bet man nepatiko kvapas, o ir sudėtis, kiek pamenu, nekokia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikrai taip, Carmex pirkau žinodama jog sudėtis nekažką. Organic shop jau bandžiau, kol kas labai labai patinka taip pat :)

      Delete