24/07/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #67 #l`occitane, #sleek, #missha ir kiti


Sveiki, mielieji. Pagaliau aš prie kompiuterio... Istorija tokia, kad šiandien keliavau į L`occitane, po to lėkėme pirkti rožių,m nes reikėjo nuotraukoms... Na, o Artistry naujienas gavau ankščiau, buvau nufotografavusi, bet tą dieną lijo, ir nuotraukos gavosi tamsios. Todėl šiandien grįžusi skubėjau perfotografuoti ir dabar jau galiu kelti į blogą. Tiesa, atsidarius nuotraukų folderį, pamačiau prieš tai darytas nuotraukas ir pagalvojau: o. kokios neblogos nuotraukos (tada toptelėjo, kad čia senessnės :D) Manęs klausia, ar tinklaraštyje nuotraukos mano darytos, na taip, mano, paskutiniu metu su jomis knisuosi daugiau nei su rašymu, na tiesiog... :D Nesiskundžiu, tiesiog norėjau papasakoti nuotraukų istoriją :) 

Labai ačiū Amway atstovams už galimybę išbandyti riboto leidimo vasaros kolekciją. Bandau, jau turiu nuomonę, esu susižavėjusi, bet pasilaikysiu geriau apžvalgoms. Žinokite, šešėliai pribloškė spalvomis, kokybę... Aš ir ankščiau rašiau apie šešėlius, bet dabar kai įsigijau the Balm, drąsiai lyginu Artistry šešėlius su the Balm šešėliais. Viskas, daugiau nieko nesakysiu, nes nebeliks apžvalgai :D 



Mano šios savaitės pirkiniai iš Tob beauty. Dievinu šią parduotuvę, iš ryto užsisakai, kitą rytą jau turi savo pirkinius. Niekas nežiūri piktais žvilgsniais, nesekioja, neįperša to, ko tau nereikia. Konkurencingos kainos, daug naujienų, gera kosmetika ir dar daro išpardavimus bei nuolaidas. Na, atsiprašau, čia ne reklama, bet man tikrai patinka pas juos pirkti. Šį kartą: Missha maskuoklis ir Sleek kosmetika, ir palete ir lūpų dažais esu labai patenkinta.


L`occitane naujienos, rožės, rožės ir dar kartą rožės. Bandysiu jau šį vakarą, pasistengsiu greitu metu apžvelgi šiuos produktus. 

Ačiū visiems už galimybę išmėginti produktus, pasistengsiu netrukus paruošti išsamias apžvalgas :) 

No comments:

Post a Comment