31/07/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #68 Dovanos Jums!


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien aš pasakiau sau, noriu poilsio, todėl beveik visą dieną skyriau grožio procedūroms. Užsidėjau kaukę, atsipalaidavau (nors realiai aš to daryti nelabai sugebu),pasidarysiu manikiūrą ir vakare dar keliausiu į vonią. O šiandien naujienų rubrikoje vėl dovanos! Atstovai šį kartą pagalvojo apie Jus ir pasiūlė prizus konkursams. Organizaciją atliksiu aš, dar nesugalvojau tiesą sakant, kaip viskas vyks, be to dabar paskelbtas Dove konkursas ir aktyvumo konkursas. Todėl reikia palaukti kol jie pasibaigs.




Prizų tikra gausybė: Rapidwhite balinantys dantų geliai, Jordan dantų šepetėliai ir po 3 komplektus Schaebens veido kaukių! Pastarosioms aš labai simpatizuoju, o šepetėlius tikrai norėčiau išbandyti ir pati. Ačiū labai kompanijų atstovams už įsteigtą prizą!

Mano pirkinius šią savaitę jau matėte, tai Topbeauty dėžutė ir Missha veido kaukės (atrodo mane užvaldė kaukių bumas).

P.S. likite prisijungę, rengiu veido kaukės apžvalgą ;D

No comments:

Post a Comment