22/07/2016

Sleek Makeup Eye & Cheek Palette akių šešėlių ir skaistalų paletė (Spalva - A Midsummer's Dream) Pirmas įspūdis


Neplanuotai pagavo įkvėpimas ir nutariau papasakoti apie neseniai įsigytą paletę. Paskutiniu metu užsikabinau už Sleek kosmetikos. Ir turiu prisipažinti vieną dalyką: mano pirmasis pirkinys buvo kita paletė ( i-Divine Garden of eden), ir ji man nepatiko. Parašiau neigiamą atsiliepimą, bet pripažįstu, nepamenu su kuo aš ten kaip dažiausi, kad neįveikiau matinių spalvų, o dabar matau, kad bereikalo ją nurašiau. Vis bandant kosmetiką man tampa aišku, kad ji – kokybiška už padorią kainą. Bet manau, kad svarbiausia yra prisiimti atsakomybę ir atsiprašyti už praeities klaidas :D




Sleek Makeup Eye & Cheek Palette daugia-funkcinė makiažo paletė, kurioje rasite keturių tarpusavyje suderintų atspalvių akių šešėlius ir dviejų skirtingų atspalvių bei tekstūrų skaistalus. Viskas ko reikia - vienoje patogioje pakuotėje su veidrodėliu ir dviem šepetėliais (šešėlių aplikacijai ir skaistalų padengimui ant skruostų). Šešėliai ir skaistalai gerai pigmentuoti, ilgai išliekantys, tačiau labai švelnūs Jūsų odai.

Naudokite spalvas atskirai, maišykite jas tarpusavyje, eksperimentuokite, kurkite individualų stilių su šia kerinčia Sleek Makeup Eye & Cheek Palette makiažo palete!

Rekomenduojama laikyti sausoje, vėsioje vietoje.

Kaina: 12.99 €

http://www.topbeauty.lt/sleek-makeup-kosmetika/sleek-makeup-eye-amp-cheek-palette-akiu-seseliu-ir-skaistalu-palete-spalva-a-midsummers-dream







Aš labai įnirtingai googlinau spalvas ir rinkausi, kol pasirinkau šią, A Midsummer`s Dream paletę. Galiu pasakyti, kad reikia žiūrėti spalvas, nes realybėje jos visiškai kitaip atrodo. Mano pasirinkta paletė puikiai tinka sezonui (vidurvasariui).

Maniškėje paletėje du, oranžinės spalvos skaistalai (vienas blizgus, satininis, kitas - matinis), bei keturios šaltos šešėlių spalvos (trys - matinės ir viena blizgi). Mane nustebino pigmentacija, dabar specialiai testuodama šešėlius tepu be jokio pagrindo, taip matau, ar su jais bus verta vargti ar ne. Šie šešėliai nebyra, puikiai dengiasi ir lengvai sklaidosi, bandžiau šešėliams naudoti blizgius skaistalus - puikiai!

Taip pat bandžiau su MAC prem+prime priemone tepti šlapiai, veikia ir su blizgiomis priemonėmis ir su matinėmis. Man smagi pati paletės mintis, kad priemonės daugiafonkcinės. Mes juk žinome, kad skaistalus galima naudoti kaip šešėlius, bet jei spalvos nedera, juk nenaudosi.

Iš patirties žinau, kad nors matinės pakuotės labai neblogai atrodo, jos teplios, plius ši paletė neatsidaro 180 laipsniu  kampu. Bet turi magnetą ir daug lengviau atsidaro nei minėtoji i_Divine paletė. Aš jau bandžiau šešėlius, skaistalus, matinius lūpų dažus, lūpų laką ir antakių želė. ir turiu pasakyti – noriu visų Sleek palečių :)

2 comments:

  1. Kokios gražios spalvos. Bliamba, ta ruda taip vilioja... :D

    ReplyDelete
  2. Spalvos tikrai nerealios :) Nesigailiu pirkusi :)

    ReplyDelete