17/07/2016

The Balm Voyage 2 Holiday Face makiažo paletė - pirmas įspūdis


Labas rytas, mieli skaitytojai. Šiandien atsikėliau vėl 8 valandą, nepaisant to, kad yra sekmadienis... Nusprendžiau eiti rašyti blogą, kad nekiltų kokių panašių minčių kaip, kad ištaškyti savo pinigus instagramos sekėjams ar panašiai (o dar žmonės sako, kad anksti kėlęs, nesigailėsi). Pagaliau savo rankose turiu seniai norėtą The Balm paletę ir galiu pasakyti, kad nei kiek negaila išleistų pinigų, viskas pasiteisino 100 procentų, todėl šiandien bus pirmas mano įspūdis ir parodysiu spalvas.




Rinkites drąsius potėpius ir nuspręskite kaip jūs norite atrodyti šiandien, nesvarbu kur bebūtumėt. The Balm Voyage Holiday Face makiažo paletė ypač patogi kelionių metu. Rinkinį sudaro 9 įspūdingų ir ryškių atspalvių akių šešėlių, kurie puikiai dera su 2 spalvų lūpų dažais. Taip pat paletėje yra Highlighter'is, bronzantas ir dviejų atspalvių skaistalais.

Rinkinyje rasite populiariuosius The Balm Mary Lou Manizer bei Bahama mama produktus.

Prabangūs pigmentiniai akių šešėliai gali būti naudojami ir šlapi, taip jie išsilaikys dar ilgiau. Bendras rezultatas - stulbinantis ir kvapą gniaužiantis įvaizdys.

Naudojimas. Makiažui susikurti rekomenduojama su The Balm Voyage Holiday Face makiažo palete naudoti puikųjį The Balm Powder to the People šepetėlių rinkinį.

Kaina: 44.00 €
http://www.topbeauty.lt/the-balm-kosmetika/the-balm-voyage-2-holiday-face-makiazo-palete




Šešėliai:



Ant rankos specialiai tepiau be bazės, sausu būdu. Tam, kad pamatytumėt kokie pigmentuoti yra šie šešėliai. Devyni nuostabūs, minkšti, niekiek nebyrantys šešėliai, nereikalaujantys jokių pastangų nei norint išgauti ryškumą nei juos sklaidant. Aš dabar suprantu, kas yra geri šešėliai, dar daugiau pasakysiu, man The Balm šešėliai daug labiau patinka nei MAC ir net nei UD. Bet, kad galutinai neužliūliuočiau, pridursiu, jog pagrindo reikės. Subėga ne visoms, bet mano voko ruakšlės labai riebios, jau vakare buvo truputį apibėgę.

Paletėje yra dvi matinės (balta ir rausva, itin tinkama perėjimams), bei septynios satininės spalvos. Man be galo graži Failte - juoda su gan stambiais auksiniais blizgučiais, bet jie neatsiskiria, nebyra. Tačiau didžiausiais mano džiaugsmas - welkom. Tai elektrik spalva, su rudos spalvos pustoniu. Aš prieš pirkdama paletę peržiūrėjau begalę svačų, bet iš jų tikrai nebuvo panašu, jog čia yra TA spalva. Galvojau, kad po šios paletės sekantis mano pirkinys bus UD mono šešėlis Lounge, o štai čia radau savo spalvą, koks atradimas! :) Tiesa, vis tiek manau, kad UD įsigysiu, manau tik beauty blogeris gali suprasti norą nusipirkti visus "dupes" produktus ;)    

Veidas




Šioje vietoje be abejo mane sužavėjo hailaiteris ;) Tokio gražaus, ryškaus, šampano spalvos hailaiterio aš neesu mačiusi, todėl tampa aišku, kodėl pasaulyje populiarūs produktai yra tokie populiarūs :) Esu tikrai sužavėta. Skaistalai tiap pat stipriai pigmentuoti ir gražios spalvos. Bet bronzantas pasirodė silpniausios pigmentacijos, tačiau vėl gi - tepant ant veido jau taip neatrodo, man šviesiaodei jis puikiai pasiteisina.

Lūpos

  

Gerai, kad testavimą pradėjau nuo koralinės spalvos, mat lūpų dažų konsistencija yra labai skirtinga. Raudona - tai lyg permatoma spalva, ant rankos atrodo ryškiau, o štai mano lūpų pigmentas prasimuša ir atrodo taip... chm, sakykime įdomiai. O štai koralinė! Nerealiai fianas lūpų dažas, pigmentuotas, kreminis lūpdažis mane papirko iš karto. Beje, abu produktai nelipnūs, skonio neturi, turi kiek saldų, bet labai malonų kvapą, labai maloniai jaučiasi ant lūpų, bene vieni geriausiu mano bandytų lūpų produktų.

Aš visiškai nesigailiu, kad nusipirkau šią paletę, taip, suma nemaža tikrai, bet čiau tu gauni 9 šešėlius 4 veido produktus ir 2 lūpų dažus, jei paletėje būtų pudra, maskuoklis, pravedimas ir tušas (tokiu atveju turbūt tektų suploti dar 20 eurų daugiau), bet tuomet būtų visas The Balm arsenalas, o kuo daugiau kokybiškų priemonių - tuo geriau, manau atostogoms tai puikus pasirinkimas, tiksliau ne tik atostogoms, tai dažniausiai naudojama mano paletė šiuo metu.

Veido produktai taip pat nebyra, puikiai sklaidosi. Šiaip kiek nustebino paletės dydis, ji paveiksliukuose atrodo mažesnė, o realiai vos galiu apimti su savo delnu, tiesa, gal norėtųsi, kad viršelis laikytųsi, bet įpakavimai irgi yra išskirtinis The Balm bruožas. Beje, veidrodėlis - tikras ir sunkus. Labai džiaugiuosi šia palete, be abejo jau pagavau cinkelį, noriu dar The Balm kosmetikos ;)

No comments:

Post a Comment