18/08/2016

7 Colors Makeup Brushes Silicone Cosmetic Brush Cleaning Tool šepetėlių valymo įrankis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien per pietų pertrauką sėdėjau ir ieškojau apšvietimo internete ir galvojau, kodėl aš tiek daug skiriu savo laiko blogui? Ne tik aš, ir kitos merginos, žinoma, ir youtuberės taip pat... Juk mums už tai nemoka. Bet, labai smagu yra ne tik turėti pomėgį, bet dar smagu ir tai, kad visi žino koks tavo pomėgis. Dar labai smagu sulaukti pasitikėjimo iš kompanijų, dirbti kartu. Jau vakar minėjau, kad neseniai pradėjome dirbti su Bangood parduotuve. Šį kartą papasakosiu apie šepetėlių valymo įrankį. Man atrodo, kad jis kažkaip Lietuvoje neprigijo. O gaila, nes yra tikrai nebrangus ir labai padeda greičiau susitvarkyti su šepetėliais. 





Įrankio nuoroda

http://bit.lc/46ht
http://bit.lc/4AXW

Kaina: 3.13 €



Seniai norėjau išbandyti šį dalyką, tik niekaip nepasipainiodavo po ranka. Mane užvalgė šepetėlių manija, o su ja atėjo ir priemonių šepetėliams manija; galvoju apie priemones jiems išplauti. Turėjau nusipirkusi silikonini kilimėlį, kuris galvojau, kad atstos man šį dalyką, bet nepasiteisino. Į ką aš neatkreipiau dėmesio? Į iškilimų formą ir dydį. Bet apie viską iš eilės ;)

Tai pusės kiaušinio formos silikoninis įrankis, su ertme pirštams. Prietaiso paskirtis yra greičiau ir švariau išplauti šepetėlius net nesušlampant rankų. Tiesą sakant esu nezgrabaila, todėl vis tiek sušlampu, bet ne tame esmė. Ankščiau aš kiekvieną šepetėlį suvilgydavau vandeniu, tada plaunama priemone (muilu) ir tada trindavau į delną. Turbūt galite įsivaizduoti mano delną po plovimo procedūrų?

Šis įrankis turi skirtingus silikoninius iškilimus. Vieni išilgi ir aukštesni, kiti apskriti ir kur kas trumpesni. Turiu pripažinti, kad priemonė pasiteisino, nors šepetėlius plauti vis gi reikia, bet tai ne be tokia ilga kančia kaip ankščiau. Aš jį pasidėjau ant kriauklės krašto, ten jis tebegyvena. Kaina nedidelė, todėl tikrai nerandu priežasčių peikti produktą, juolab, kad jis labai naudingas ir pasiteisines...

Beje, vakar neparašiau, bet prekės atkeliavo maždaug per porą savaičių, nors buvau nusiteikus laukti mėnesį, nes visi sako, kad per tiek laiko ateina siuntinys. Likau nustebus! Ir pabaigai, apie siuntinio supakavimą. Vis dvejodavau užsisakyti iš tokių puslapių, nes mane baugino kaip supakuos tokius laibus dalykus kaip šepetėliai. Turiu pasakyti, supakuoti viskas tvarkingai į atskirą maišelį. Galima   pasirinkti iš 7 skirtingų spalvų, mano aišku buvo violetinė, o kokia bus Jūsų? :)

No comments:

Post a Comment