31/08/2016

Apranga. Ką mėgstu aš, ką renkuosi rudeniui?


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien parengiau Jums vėl kiek kitokį įrašą. Papasakosiu, kokius drabužius mėgstu, kokią avalynę renkuosi ir kodėl. Taip pat tikiuosi, kad pasiūlysių įdėjų, o gal padėsiu apsispręsti į ką atkreipti dėmesį renkantis drabužį ar aksesuarą? Parinkau labai daug idėjų iš Banggood internetinės parduotuvėS!



Visuomet kai renkuosi drabužius, atkreipiu dėmesį į patogumą. Man tai svarbiausia. Nors esu mažo ūgio –  nenešioju aukštakulnių. Kas dienai visai neseniai nusipirkau beveik tokį patį treningą. Man svarbiausia yra medžiaga, kad būtų maloni prie kūno. Taip pat ir su auskarais – mėgstu mažus, prieausiukus, ypač man patinka tokie dvigubi, turiu ir nešioju kelis... Laikrodžio tiesą sakant aš nenešioju, bet jei nešiočiau jis būtų šios spalvos. Jau keletą metų tai mano viena mylimiausių spalvų. Aš dievinu violetinę, bet aprangoje stengiuosi jos vengti. Antra pagal mėgiamumą spalva yra ši. Mėgstu nedideles rankines, jos turi būti kažkuo kitokios. Tarkim ši – užtraukiama, ne užsegama, todėl man krito į akį. Kaip Jums toks derinys?


Aprangoje man labai svarbu spalvos. Mėgstu ryškius akcentus, tokias itin ryškias spalvas. Mėgstu spalvas derinti tonais. Rankinė aišku atkreipė mano dėmesį dar ir dėl žavaus akcento – kaspinėlio. Batai – laiveliai yra dar vienas mano mėgstamas batų tipas. Tačiau į tokius aš įsidedu padukus, kad būtų patogiau pėdoms. Palaidinė užkabino savo medžiaga. Manau, turėtų būti patogi. Visiškai baltų kelnių nelabai mėgstu, todėl pasirinkau raštuotas. Kaklo papuošalas dabar ant bangos, o man patiko jo spalva, kuri dar ir puikiai tiko prie rankinės ;)

Turiu beveik įdentiškus batus kaip nuotraukoje, tik su mažesne platforma. Patikėkite, nieko nėra patogesnio už juos. Nieko. Jie tikrai tokie "greitaeigiai", su jais patogu keliauti visur. Kuprinė patraukė akį aišku dėl katės motyvo. Vis gi, su žaismingom detalėm aš stengiuosi nepadauginti. Kodėl? Nes ir taip atrodau gan vaikiškai, dėl ūgio ir šiaip dėl vaikiško veido. Bet prieš kuprinę neatsilaikiau. Auskarai katinai prie kuprinės, gaila neradau aukso spalvos. Marškiniai su kvadratų motyvu, tokių ieškau jau senokai! Gaila tik, kad medžiaga neatrodo tokia, kokią aš mėgčiau. Bet gal klystu? Bet kokiu atveju juodi džinsai yra mano „must have“. Apyrankė pasirodė labai gerai papildanti auskarų duetą. 


Marškinių medžiaga yra tai apie ką kalbu. Minkšta ir švelni, sukelianti vien tik geras emocijas! Beje, kažkada turėjau tokius džinsus kaip prie marškinių foto, tai nebuvo nieko geriau ir patogiau! Deja, juos sutryniau, o kažko panašaus neberandu. Neradau ir čia, parinkau kas pasirodė labiausiai tinkama. O koks krepšys įdomus Ir medžiaga ir modelis. Batai taip pat patraukė dėl patogumo ir raštų bei spalvų. Ir čia – jokių papuošalų. Vien patogumo vardan. Šis derinys vienas mano mėgiamiausių, o Jūsų? :)

   Batai   

Lol, į klubą iš tikrųjų aš nevaikštau, bet kažkodėl sugalvojau padaryti tokį derinuką :D Panašias kelnes aš turiu, man tikrai patogu jas nešioti. Auskarų modelis idealiai tiko prie rankinės detalės, o spalva prie laikrodžio spalvos. Vinis – marškiniai ar kaip juos pavadinti, net nežinau. Man labai patinka tokie „dvigubi“ drabužiai, kur nesuprasi, tai palaidinė ar marškinukai? Dievinu tokio tipo rūbus. Tik – jokių kryžių. Dar medinių... Kryžiai, mano nuomone skirti rožančiams, ne ant kaklo kabintis. Bet taip manau tik aš, o ką manote Jūs? :)

No comments:

Post a Comment