11/08/2016

„ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ EYE SHADOW QUAD akių šešėlių paletė


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien susimasčiau, kad per mažai šneku apie tai, kaip yra smagu išbandyti kosmetiką, kurią atrandu tinklaraščio dėka. Aišku, bloge yra rubrika, kurioje padėkoju, tačiau, pamaniau, kad tai darau per mažai. Aš tikrai kiekvieną kartą labai džiaugiuosi galimybę testuoti produktus, aišku, nusipirkti galima, tačiau labai smagu, kai kompanijų atstovams patinka mano tinklaraštis ir jie įvertina mano darbą! Štai, kad ir Artistry kosmetikos, ko gero aš nebūčiau sugalvojusi išbandyti. Jau rašiau, tačiau niekada nebūčiau sugalvojusi, kad ji tokia gera ir taip man patiks! Tai nėra pirmieji mano bandomi šešėliai iš Artistry, kai bandžiau rusvų tonų, galvojau apie tai, kad jie žiauriai geri, bet realiai neturiu su kuo jų palyginti. Taip, galiu statyti šalia UD ir MAC, bet tai kažkas kito, skirtingos šešėlių tekstūros. Štai tada, kai nusipirkau the Balm šešėlius aš supratau, kad jau mačiau tą tekstūrą ir tai buvo Artistry. Sunku patikėti, todėl kviečiu pažiūrėti swatchus :)









Naują ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ EYE SHADOW QUAD* paletę sudaro keturių specialiai atrinktų aušros atspalvių šešėliai, kurie padės sukurti pakrantės dievaitės įvaizdį. Suteikite savo akims dramatiškumo, išryškinkite savo kaip pajūrio dievaitės grožį ir pasinerkite į vasaros malonumus lyg būtumėte nugairintos gaivaus jūros vėjelio.
ARTISTRY SIGNATURE COLOR EYE SHADOW QUAD yra ARTISTRY SUMMER 2016 PACIFIC LIGHTS COLLECTION kolekcijos dalis, kurią globoja ARTISTRY pasaulinio garso visažistas Rickas DiCecca ir kurią įkvėpė pajūrio grožis ir „California vibe of XS™Power Drinks“ energiniai gėrimai.
Pastaba: pudrinė parduodama atskirai. ARTISTRY SIGNATURE COLOR EYE SHADOW QUAD užpildas yra suderinamas tiktai su ARTISTRY SIGNATURE COLOR pudrine.












ARTISTRY SUMMER 2016 PACIFIC LIGHTS COLLECTION kolekciją sudaro 5 lūpų blizgesiai, švytėjimo suteikianti pudra, apie kurią pakalbėsime kiek vėliau ir šešėlių paletė. Spalvos labai gražios, išskirtinės ir net nematytos kitose šios vasaros kolekcijose. Aš šešėlių mylėtoja, todėl iš karto čiupau juos bandyti ir man taip patiko, kad dabar juos naudoju tikrai dažnai.

Šį kartą gavau ir dėžutę. Artistry šešėlių paletės parduodamos atskirai, galima įsigyti tik pačius šešėlius. Įpakavimas tikrai traukiantis akį, didžiulė A raidė, aukso spalva, tačiau paėmus į rankas vis gi jaučiasi, kad plastmasė. Ant viršaus lieka pirštų antspaudai, tačiau šalia yra veliūrinis maišelis, kas man tikrai patinka.

Rinkinį sudaro keturios spalvos: šviesiai gelsva, satininė, kurios yra dvigubai daugiau nei kitų spalvų, bet ja galima panaudoti ir kaip hailaiterį, jei tinka prie odos spalvos. Bet man labiausiai patiko sekančios: elektric, su rusvu tonu, violetinė ir rusva su elektric tonu.

Iš tiesu, kai apsipaišiau ranką tik nufotografavusi šešėlius, aš likau be žado, tokių chameleoninių spalvų tikrai nesitikėjau. To tikrai nepasakysi pamačius tik gamintojo paveiksliukus. Ruda spalva yra būtent tai ko aš norėjau iš UD, net nesitiki :)

Stebina ir šešėlių tekstūra, ji satininė, minkšta, nebyra, sklaidosi puikiai... Pigmentacija geriausiai atsiskleidžia su šešėlių pagrindų, bet žaidžiau ir su MAC prep+prime priemone, veikia puikia, spalvos tampa ryškesnės. Laikosi visą darbo dieną. Tinka jautrioms akims, tik aš buvau su violetine spalva pasiryškinusi vandens liniją, tai manoji truputi tam per jautri... Bet tepant ant vokų, viskas puiku. Tiesa, minėta violetinė yra inoringiausia spalva, teko pasukt galvą, kaip ją panaudoti, nesakyčiau. kad aš tai padariau :/

Beje, peržiūrėjau buvusias Artistry kolekcijas, labiausiai patiko 2013 metų... Net žandikaulis atvipo :) Ar bereikia sakyti, kad labai norėčiau išbandyti makiažo pagrindą ir nagų lakus? Jei turėsite galimybę išbandyti ir įsigyti Artistry kosmetikos, nepraeikite, tikrai nenusivilsite ;)

No comments:

Post a Comment