01/08/2016

Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder 010 Light Infusion


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien rinkausi iš dviejų Catrice produktų, galvojau apie kurį papasakoti, ir išsirinkau iš pradžių rašyti apie tą, kuris patinka. Kai rašau apie produktus, aš vis bandau prisiminti, kokiame kainų lygmenyje jis yra, kuri rinkos dalis jį renkasi ir daug kitų niuansų. Jei kaina apie 6 eurus, tai logiška, kad produktas nebus the Balm kokybės, ir panašiai. Tačiau, visi brendai turi savo vadinamąsias „žvaigždes“. Pamenate, praėjusį sezoną aš gyriau mineralinį bronzantą? Catrice vėl stebina ir siūlo hailaiterį, taigi, prie jau žymiu tapusiu catrice maskuoklio aš grupuoju ir šį hailaiterį, bei minėtąjį bronzantą. 





Švytinčiai išvaizdai
Lengvai presuota tekstūra
Su itin smulkiais, šviesą atspindinčiais pigmentais

Kaina: apie 5 Eurus

Kur pirkti: Eurokos, Droge


MICA, TALC, DIMETHICONE, ISOPROPYL PALMITATE, POLYSORBATE 20, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, ISOHEXADECANE, SORBITAN STEARATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, POLYSORBATE 80, LAUROYL LYSINE, NYLON-12, SORBITAN OLEATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SILICA, TIN OXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Tokioms šviesiaodėms kaip aš sunku surasti tinkamas iššviesinančias priemones... Ant ir taip blyškaus veido nelabai matosi nei blizgučiai, nei pati pudra. Tačiau, bandymai parodė, kad išeitis vis gi yra, ir savo hailaiterį vis gi galiu surasti. Ilgai ieškojau tokios šaltos, baltos spalvos hailaiterio, kai į mano kosmetinę pats pasibeldė šis. Tai yra keptas produktas, keptos catrice priemonės dažnai nenuvilia, taip yra ir šį kartą.

Visgi, kadangi jis keptas, tai yra truputi kietokas, kietai kabinas, kiek byra, bet skaidosi gerai. Ir, kas man labai aktualu – išlieka visą darbo dieną ant mano riebios veido odos! Pripažinsiu, daugelis šio sezono naujienų nepraėjo šios atrankos, tačiau šis dalykas laimei – taip. Kodėl laimei? Nes tokios spalvos hailaiterio man dar neteko „sutikti“. Smagu, kad džiugina pigmentacija ir matosi ne tik užtemptas ant piršto, bet ir ant veido. Aš kažkaip turėjau nuojautą, kad jis bus geras, ir ji manęs neapvylė.

Ką Catrice galėtų patobulinti? Pakuotę. aš visada bijau, kad iki fotografavimo susibraižys ir nusitrins raidės, net nenaudojant, o tiesiog laikant tarpt kitos kosmetikos... Būtų smagiau, jei tos raidės taip greit nenusitrintų, juk jei produktą naudoji ilgai, norisi vėliau jį kažkaip identifikuoti :) Pvz turiu rankinėje vieną Catrice kompaktinę pudrą, pavadinimo jau nesimato.

Vis gi manau, kad šis hailaiteris išsilaikys rinkoje dar ne vieną sezoną, nes jau dabar turi daug gerbėjų :)

4 comments:

  1. Domina mane ši priemonė, bet savo miesto Eurokos neberandu, nors žadėjo atvežti.

    ReplyDelete
  2. O prie Catrice "žvaigždžių" aš dar pridėčiau ir antakių želę - bent man ji labai patinka :) Taip pat ir Camouflage maskuokliai - puikūs (mažoje pakuotėje ir skystas).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manau, kad dar tikrai atveš ;) antakių želė tikrai nebloga, bet vis gi, nesakyčiau, kad tai TOP produktas. Maskuoklis mažoje pakuotėje tai taip, tikrai dar viena žvaigždė :)

      Delete
  3. Nevengiu ir aš CATRICE produktų savo kosmetinėje. Turiu ir blush ir eyeliner ir viso ko kito. :)

    ReplyDelete