27/08/2016

Catrice Kaviar Gauche Fall Winter 2016 Collection


Visų pirmą apie šią kolekciją aš sužinojau iš Youtubo, pažiūrėjus Catrice promo filmuką. Ir galvoju, dejavu? Man kažkas negerai? Ne, pasirodo man viskas ok, tiesiog Catrice Kaviar Gauche kolekcija buvo tokia sėkminga, kad jie nusprendė padaryti dar vieną. Aš turiu šį tą iš  2015 vasaros kolekcijos, apie tai rašiau čia: http://ilovemanythings.blogspot.lt/search?q=Catrice+Kaviar+Gauche+. O dabar kviečiu pažiūrėti, ką gi Catrice sukūrė šį kartą. 






Man labai patinka motyvai, įpakavimai, šešėlių spalvos. Tačiau dingo pagrindinis motyvas, anoje kolekcijoje buvo paletė iš kelių priemonių, todėl aš bėgau iš kart ją pirkti. Šį kartą viskas kitaip. Visgi, manau, kad pirksiu būtent šešėlius. O ką manote Jūs? Ar toks sprendimas Jums nepasirodė keistas? :)

No comments:

Post a Comment