20/08/2016

Dienos makiažas su Urban Decay palete



Sveiki, mieli skaitytojai. Manęs dažnai klausia ar aš neketinu pradėti filmuoti video. Ne, neketinu. Kodėl? Nes man patinka fotografuoti ir rašyti, o ne filmuoti ir po to montuoti medžiagą :) Manau kiekvienas turi daryti tai ką mėgstą, nesiekiu perdėto populiarumo ar ne perdėto, nes man tiesiog smagu kai žmonės skaito mano tinklaraštį. Aną dieną nerealiai apsidžiaugiau, kai Živilė iš http://kosmetikosuzrasai.com/ pakomentavo mano straipsnį. Prisipažįstu, nejučia galvodavau ar ji skaito, ar ne, nes jos tinklaraštis - vienas mano mėgiamiausiu. Svajoju, kad kada nors ir mano tinklaraštis bus tokio pat lygio. Ne toks pat, bet tokio pat kalibro, nes Živilės tinklaraštis man atrodo tobulas. Kalbant toliau apie tikslus ir siekius, džiaugiuosi dėl to, kad mano kosmetinę papildė tokia gera kosmetika ir tokia paletė kaip UD XX VICE LTD RELOADED. Žaidžiu su ja ir kas kart gėriuosi, kokios nerealios kokybės yra šie šešėliai!





Veidui naudojau The Balm palet4s skaistalus Huan Ying ir Croeso bronzantą.



Visą voką padengiau Anonymous matine spalva. 


Judantį akies voką - Gash spalva. Šią spalvą aš įsimylėjau iš karto kai tik pabandžiau.


Ant judančio voko dengiau SMOG. Tai nereali, šilta perlamutrinė rusva spalva. Taip pat man be galo patinka. 


Štai kokios nerealios visos trys spalvos net be pagrindo ir jokių kitų papildomu priemonių. Aš net vyrui rodžiau ir klausiau jo: kaip kam nors gali nepatikti tokie šešėliai?


Per pastarasias dvi savaites gavau daug Loreal naujienų. Viena iš jų - šis hailaiteris. Netrukus papasakosiu apie jį plačiau, bet Dievaži, jūs turite pabandyti pigmentaciją!


Tradiciškai - visa naudota kosmetika. Nesuprantu, kodėl vėl nuotraukos gaunasi per šviesios...? Neseniai baigėsi mano MAC maaskuoklis (prisišnekėjau), taigi nusipirkau seniai norėtą Rimmel. Bet, pasakysiu atvirai: jis labai geras, tačiau tikra nesąmonė, kaip greitai jis išsinaudoja. Neapsimoka! 



4 comments:

  1. Neringa, ačiū už tokį įvertinimą ir gražius žodžius! :)

    Tuo pačiu pritariu bendravardei, nuotrauka labai graži. Dar tada, kai pamačiau ją Instagram taip pagalvojau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nėra už ką, Tavo blogas to tikrai vertas! Ir ačiū už komplimentus ;)

      Delete