09/08/2016

Dienos makiažas_apie šepetėlius


Sveiki, mieli skaitytojai. Nors ir atsilieku nuo įrašų grafiko, šiandien sugalvojau įdėti makiažą ir papasakoti apie šiuo metu naudojamus šepetėlius. Beje, sekmadieni nebuvo naujienų rubrikos, mat aš vis dar laukiu 3 siuntinių :D „Smagu“, ne kitaip... Kol iki manęs ateina naujienos, kitos bloggerės gali sėkmingai viską spėti ištestuoti ;D 







Pradėkime, manau, nuo veido. Nieko naujo neprisijaukinau, paakiams maskuoti naudoju MAC prep+prime maskuoklį, kuris yra nerealus. Aš esu nusipirkusi kelis maskuoklius, neva jo pakeitimui, tačiau jį pakeisti jau matau, šansų mažai :D Tą patį galiu pasakyti ir apie UD pudrą, ji jau smarkiai priartėjo prie pabaigos, ir aš jau matau, kaip suplonės mano piniginė, kai šios dvi priemonės baigsis. Reikia pradėti taupyti, ne kitaip. Catrice maskuoklį naudoju, kad užsmaskuočiau spuogelius, bet realiai tai jis man nebepatinka. Per sunkus ir per daug sunku išskirstyti. 



Veidą fiksuoju su Maybelline kompaktine pudra, kurią matėte jau daugybę kartų.



Antakiai, antakėliai... Na, ir tušas. Melkior, kurį irgi daug kartų matėte, bet jis man labai patinka, nieko negaliu padaryti ;D Tačiau, jau truputi pradėjo džiūti ir matau, kad artinasi ne tik maskuoklio ir makiažo pagrindo krizė... Su antakiais paskutiniu metu mes tai draugaujam tai ne, man labai padėjo patarimas pažymėti taškus priekyje, viršuje ir antakio pabaigoje, bet vis dar nesusitvarkau su užpildymu. Tiesa, šiandien aš pradėjau nuo ne tobulojo antakio, ir man gavosi lengviau nei pradėjus nuo to gerojo.



Maybelline paletė pakeitė ankščiau naudotą priemonę. Naudoju vidurinę spalvą.


Skaistalai, bronzantas ir hailaiteris iš The Balm paletės.


Akims panaudotos: balta spalva kaip pagrindui, rusva į akies raukšlę rausva ant akies voko. Apačią pravedžiau su radar spalva. 


Lūpoms MAC lūpų dažai.


Na ir apie šepėtėlius. Veidui naudojau pirmą (iš Caskados) ir antrąjį Real Technique, aš žinau, kad pastarasis nėra skirtas dengti makiažo pagrindui, tačiau, kadangi jis - kreminiams produktams, kol kas naudoju. Tiesa, aš jį nudrožiau negailestingai plaudama. Labai geras šepetėlis, būtent dėl savo formos. Gaila, kad sugadinau jį, bet tikiuosi įsigyti dar vieną ir naudoti pagal paskirtį. Pastebėjau, kad Cascada šepetėlis naudoja pakankamai nemažai produkto.

Neseniai nusipirkau ir Real Techniques šepetėlį skaistalams, labai patinka... Nors dar jaukinuosi, bet manau, kad nenusivilsiu. Na ir hailaiteriui naudoju GOSH šepetėlį, bet labai norėčiau jį pakeisti Real Techniques šepetėliu. Biriai pudrai taip pat iš GOSH. Na, plius minus, vadinkim taip ;)


Akims naudoju pirmus tris iš kairės, ir sekantį kontūravimui. Tai šepetėliai iš W7 rinkinio, kuris yra tiesiog puikus. Nesigailiu prikusi, džiaugiuosi kas kartą naudodama. Sekantis šeoetėlis sklaidymui yra iš Cascada, šis labai neblogas, minkštai sklaido šešėlius. Na ir Essence šepetėlis, jį pirkau Lenkijoje, labai patinka.



Na ir visuomet naudoju MAC praimerį prieš makiažą ir NYX makiažo fiksatorių. Šiandien dar prieš lūpų dažus panaudojau ir Eos, na, super, daugiau nieko nepridursi :)



Pamiršau paminėti, jog antakiams užfiksuoti naudojau Sleek antakių želė ir testavau Catrice makiažo bazę. Kol kas dar nežinau ar patinka ar ne.

No comments:

Post a Comment