10/08/2016

Dior Rouge Dior Update and Dior Extreme Matte Lipstick Fall 2016


Sveiki, mieli skaitytojai... Šiandien kažkaip masčiau apie tai, kad kai nėra žmogaus, nėra ir problemos, taip pat ir apie tai, kad kartais tos problemos pačios savaime išsisprendžia ir be mūsų įsikišimo. Žinau, kad įdomu, apie ką gi aš čia, papasakosiu... Kada nors :) Šiandien jau buvau pašte ir dalis naujienų jau pas mane. Bet ir promo nuotraukų yra, todėl dalinuosi, ypač man patiko Dior. Keista, bet patiko, ypač lūpų dažų spalvos. Aš labai norėjau pilkos spalvos iš MAC, o štai čia Dior pristato savo pilką versija, na man gražu, o kaip Jums? :)









Dior Extreme Matte Lipstick – New & Permanent

207 Montaigne Matte
962 Poison Matte
789 Superstitious Matte
602 Visionary Matte
Dior Vernis Nail Polish
756 Miss
954 Red Glove
977 Premiere
994 Opening Night

1 comment: