26/08/2016

Lancome L’Absolu Rouge for Fall 2016




Gero penktadienio vakaro visiems, šiandien aš užsisėdėjau prie darbų, net nepamačiau kaip atėjo 19 valanda. Kol kaupiuosi apžvalgoms, kviečiu pažiūrėti Lancome naujųjų lūpų dažų nuotraukas. Užbėgsiu įvykiams už akių ir pasakysiu – spalvos tikrai mano, tiek daug gražių mano spalvų... O jau įpakavimų grožis!












Caprice
Rose Lancôme
Pourquoi Pas
Nuit & Jour
343 Suspens
186 Idole
Champagne
O Oui
Rose Rendez-Vous (Pink-Hot Date)
Fiance
Hypnotique
Rouge Rayonnant (Radiant Red)
Etincelle (Spark)
Soir / Evening
Cafe Parisien
En Terrasse
Peut-Etre (Perhaps)
Indecise
Timide (Shy)
Au Naturel
Coquette
Effortless Chic
Poeme
Imprevu (Unexpected)

Man labai labai patiko spalvos, tokių derinių iš Lancome aš nesitikėjau. Panašu, kad ruduo bus labai gražus :) Gero vakaro :)

1 comment: