04/08/2016

Liepos mėnesio mėgiamiausi

Sveiki, mieli skaitytojai. Truputi vėluoju su šia rubrika, bet kaip visada, užtruko kol viską susidėliojau mintyse. Šis mėnuo buvo ir atradimų, bet tuo pačiu grįžau prie kai kurių produktų, kurių nemėgau ankščiau ir net gi buvau parašiusi neigiamus atsiliepimus. O kartais juk viskas priklauso tik nuo kvapo... Beveik nieko dar neaprašiau bloge, bet aišku, apžvalgos tikrai bus.



Pirmoje vietoje Artistry šešėliai iš ribotos vasaros kolekcijos. Iš tokio paveiksliuko tikrai neįmanoma net numanyti, kokie pasakiškai gražūs yra šie šešėliai... Chameleoninės spalvos, puikios kokybės šešėliai... Ar bereikia dar sakyti, kad likau labai nustebusi? Aš jau turėjau vienus šešėlius, tai realiai galvojau, kad nelabai nustebsiu, bet aš klydau. Netrukus apie visą kolekciją papasakosiu bloge, nes iš ties labai verta.

Antroje vietoje veido kaukės. Labiausiai įstrigo Scheabens purvo kaukė ir Ellame šilkonė veido kaukė. Nors ir esu bandžiusi nemažai kaukiu, ši yra kažkas neįtikėtino gerumo, net labiau patiko už žydrąją... Nėra ko ir be pridurti, kaip tik – nuostabu! O be Scheabens purvo kaukės neapseina veido rutina, įtariu, kad pradėjau vartoti per dažnai, bet man be galo patinka... Labai gerai išvalo odą. Apskritai labai džiaugiuosi, kad pradėjau labiau rūpintis veido oda, rezultatas – akivaizdus. Nors dar labai reikia padirbėti su nosies inkštirais... Jiems nepadeda niekas :(

Trečioje vietoje, Kerastase eliksiras. Na iš ties, dabar suprantu, kodėl Kerastase yra toks populiarus ženklas. Nuo pat pirmo panaudojimo aš įsimylėjau šią priemonę, netrukus apie ją papasakosiu plačiau.

Eos mėtinis lūpų balzamas irgi mano atradimas. Aš turiu mėlynių balzamą, kurį stipriai išpeikiau bloge, po to nusipirkau rankų losjoną, irgi išdergiau... Nepaisant to, buvau labai neįžvalgi ir nepagalvojau, kad kito kvapo produktas gali būti visiškai kitoks. Dabar jis man patinka, tiesa, svarbu paminėti ir faktą, kad truputi džioviną lūpų odą. Norisi naudoti dar ir dar. Išnagrinėjus sudėtį taps aišku, kas ir kodėl. 

Kiel`s dieninis koncentratas tai anaip tol ne iš pirmo karto prisijaukintas dalykas, bet dabar aš be jo savo rutinos neįsivaizduoju. Nenaudoju jo kas dieną, bet tai yra puikus dalykas, padedantis odai atgauti balansą.

Tokie mano mėgiamiausi, šios rubrikos tikslas realiai ir yra apžvelgti labai patinkančius, bet dar neaprašytus produktus, arba jau aprašytus, bet vertus dar kartą paminėti.

No comments:

Post a Comment