05/08/2016

L`occitane Rožių dušo želė ir kūno pienelis „Roses et Reines“


Man atrodo L`occitane produktai patinka visiems. Ne paslaptis, kad tai labai populiari kosmetiką, o aš kažkurią dieną pagalvojau, kad norėčiau vėl per šias Kalėdas visus pradžiuginti būtent L`occitane dovanomis. Ačiū Dievui, Kalėdos dar toli, tad šiandien noriu papasakoti apie rožių dušo žele ir pienelį. Aš turėjau pienelio mėginukų, jis man labai patiko, todėl apsidžiaugiai galimybe išbandyti pilno kiekio produktus.





Praturtinta rožių vandeniu, ši dušo želė tirpsta ant odos, švelniai prausia ir subtiliai pakvėpina odą aksominiu gėlių aromatu, kurį suteikia rožių ekstraktai iš Graso, Bulgarijos, Maroko ir Turkijos bei unikalus rožių ekstraktas iš Provanso. Naudojimas: užpilkite želė ant drėgnos odos, sukurkite putas ir švelniai nuskalaukite.

Kaina: 14,50 €

http://lt.loccitane.com/ro%C5%BEi%C5%B3-du%C5%A1o-%C5%BEel%C4%97--roses-et-reines-,28,2,2138,57326.htm


aqua**, sodium laureth sulfate (PAM, valiklis, sudaro putas, sausina odą ir plaukus), glycerin**, cocamidopropyl betaine (PAM, emulsiklis, tirštiklis, sudaro putas), coco glucoside (PAM, sudaro putas, šalina riebalus), peg 7 glycerin cocoate (PAM, emulsiklis, minkštiklis), peg 40 hydrogenated castor oil (PEG-40 hidrogenizuotas ricinos aliejus - emulsiklis, tirpiklis, kvepalų ingredientas), parfum, rosa gallica flower extract** (Prancūzinio erškėčio gėlių vanduo - kvapiklis, kvapų sugėriklis, kvepalų ingredientas), rosa damascena flower extract** (Damasko rožės žiedų ekstraktas - tonikas, pasižymi sutraukiamosiomis ir apsauginėmis savybėmis, kvapiklis), laureth (PAM, valiklis, tirpiklis), peg 120 methyl glucoside diolfate (emulsiklis, PAM, prausiklis), sodium chloride (Druska - klampumo reguliavimo medžiaga, mažina tankinį tūrį), sodium benzoate (konservantas, kvepalų ingredientas), tocopherol (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), ethylhexyl methoxycinnamate (UV filtras), citric acid (reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis), disodium edta (konservantas, kompleksionas, klampumo reguliavimo medžiaga), ethylhexyl salicylate (UV filtras ir absorbentas), butyl methoxydibenzolmethane (UV filtras), alcohol**, alpha isomethyl ionone (kvepalų ingredientas), hexyl cinnamal (kvepalų ingredientas), hydroxycitronellal (kvepalų ingredientas), limonene (kvapiklis, tirpiklis), citronellol (kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), red 33 (raudonos spalvos kosmetinis dažiklis), yellow 5 (kosmetinis dažiklis), red 4 (raudonos spalvos kosmetinis dažiklis).

** natūralios kilmės ingredientai

Taaaip, prisipažinsiu, šį kartą, tikėjausi kiek mažiau vidutinio saugumo ingredientų... Prancūzinio erškėčio gėlių vanduo ir damasko rožės žiedų ekstraktas – puikūs dalykai, bet aš asmeniškai norėčiau mažiau PAM medžiagų... Gerai būtų, jei būtų įvardytas alkoholis, nes dabar nėra aišku kas tai. Ir dažiklių daugoka, bet, kitą vertus aš neradau pavojingų konservantų, nei fenoksietanolio, nei banzyl alkoholio ir jei man reiktų rinktis aš turbūt pasirinkčiau kelis vidutinio saugumo ingredientus, vietoj tų konservantų. Tik šiaip, keistoka, jei dušo želė švelni, tai kam tiek putojimą sukeliančių medžiagų? Čia manau, ateičiai, aš vis gi džiaugiuosi, kad nėra pavojingų komponentų.


Drėkinamasis kūno pienelis su gaiviu rožių aromatu.
Praturtintas vynuogių kauliukų aliejumi, šis lengvos konsistencijos kūno pienelis suteikia odai elastingumo bei švelnumo. Aksominės Graso, Bulgarijos, Maroko, Turkijos rožės vilioja savo subtiliu aromatu.

Be parabenų!

Kaina: 23,00 €


Kartu pigiau:



aqua**, glycerin, caprylic triglyceride** (Dekano trigliceridai - minkštiklis, tirpiklis, sukuria barjerą sulaikantį drėgmę odoje), alcohol**, tapioca starch** (Tapiokos krakmolas - klampumo reguliavimo medžiaga), dicaprylil carbotane (Dikaprililio karbonatas - minkštiklis, kondicionuoja odą), parfum, grape seed oil** (vynuogių kauliukų aliejus), rosa canina fruit oil** (Paprastųjų erškėčių vaisių aliejus - minkštiklis, kondicionuoja odą), rosa damascena flower oil** (Damaskinių rožių žiedų aliejus - minkštiklis, saugo odą, kvapiklis), rosa gallica flower extract** (Prancūzinio erškėčio gėlių vanduo - kvapiklis, kvapų sugėriklis, kvepalų ingredientas), sodium polyacrylate (tirštiklis, minkštiklis, sudaro plėvelę ant odos, fiksuoja plaukus, emulsiklis), caprylyl glycol (minkštiklis, drėkiklis, plaukų balzamas), tocopheryl acetate (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), glyceryl poly (suformuoja plėvelę), methacrylate (suformuoja plėvelę, klampumo reguliavimo medžiaga), acrylates (kondicionuoja odą), biosaccharide gum-1 (drėkiklis, kondicionuoja odą), tocopherol (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą), chlorphenesin (Chlorfenesinas - konservantas), phenoxyethanol, silica** (mineralas, absorbentas, drumstiklis, klampumo reguliavimo medžiaga)geraniol (kvapiklis), citrinellol (kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), limonene (kvapiklis, tirpiklis), iron oxides** (pigmentai).

** Natūralios kilmės ingredientai

O čia jau sudėtis net labai šauni, daug aliejų, veikliųjų medžiagų. yra keli vidutinio saugumo ingridientai, bei fenoksietanolis, bet jis jau į pabaigą... Nėra parabenų, dažiklių. Ši sudėtis man patiko labiau nei dušo želė...


Aš bandžiau, tikrai bandžiau prisiminti, ar esu mačiusi gražesnius dušo želė ir losjono buteliukus. Bet man nepavyko, tiksliau esu tikra, kad ne. Tobulas, nepabijosiu šį kartą šio žodžio, grožis. Buteliukai atrodo kaip stikliniai, bet yra tvirto plastiko, kurį patogu dozuoti. Prabangiai atrodančios mažos etiketės, puoštos aukso elementais man asocijuojasi su Prancūzija.

Pradarius vonioje pasklinda labai malonus rožių kvapas, bet nei per saldus, nei per daug gaivus. Subtilus. Toks, koks man patinka. Dušo želė, nors ir švelni, bet putoja ir prausia gerai, matyt dėl sudėtyje esančių PAM medžiagų. Gan skysta želė ant plaušinės tampa tirštomis baltomis putomis. Losjonas, dėl savo gan skystos ir nelipnios konsistencijos puikiai tinka karštos vasaros dienomis. Tinka jautriai kūno odai, greitai susigeria.

Drėkina ir maitina. Nors ir drėkinimo ryte užtenka, aš mėgstu procedūrą pakartoti, dėl malonaus kvapo. Tiesa, šis atidarymo būdas truputi keistokas, bet kai pripranti – viskas būna gerai. Losjono sudėtis man tikrai patinka, daug veiklių medžiagų. O ir kvapas žinoma, svarbiausias šių produktų akcentas, man nerealiai patinka. Nors dušo želė gan sparčiai eina link pabaigos, tikiuosi, kad losjonas mano vonioje pagyvens ilgiau :)

1 comment:

  1. Gražios pakuotės, malonūs kvapai, bet va Loccitane sudėtys mane kažkaip šiek tiek visada nuvilia :( Už tokią kainą norėčiau geresnės sudėties. Tuo labiau, kad ši kompanija labai akcentuoja gamtą, natūralumą ir pan.

    ReplyDelete