30/08/2016

L’ORÉAL BROW ARTIST MAKER Antakių pieštukas 02 Šalto atspalvio brunetė


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Tiksliai žinau, kad labiausiai laukiate atsiliepimų apie L`oreal naujienas. Ir dar žinau, kad su antakiais kankinuosi ne aš viena. Gerai, jei turi juos tamsius ir vešlius, bet kas jei tavųjų antakių tiesiog nesimato? Labai laukiau šios L`oreal priemonės, mat turiu antakių želė ir ji man labai patinka. Ar man patiko antakių pieštukas? Ir taip ir ne, kodėl tuojau papasakosiu straipsnyje apie L’ORÉAL BROW ARTIST MAKER Antakių pieštuką.





L’ORÉAL PARIS NAUJIENA!

Minkštas   antakių   pieštukas   su   šepetėliu  BROW   ARTISTMAKER. IŠRAIŠKINGŲ, DRĄSIŲ IR IŠSKIRTINIŲ ANTAKIŲ ĮVAIZDIS!Nerandate   priemonės,   su   kuria   sukurtumėte   tankių,   didelės   apimties   ir išraiškingų   antakių   įvaizdį?   Kreminės   pudros tekstūros   antakių   pieštukas BROW ARTIST MAKER  – puiki priemonė sukurti madingą tankių antakių įvaizdį. Kaip naudoti?1. Minkštu pieštuku pamažu braukite per antakį nuo vidinio kampučio link   pabaigos   ir   taip   jį   suformuokite,   leisdama   kreminės   tekstūros formulei užpildyti tarpelius ir suteikti apimties.2. Šepetėliu   švelniai   sušukuokite   antakio   plaukelius,   kad sukurtumėte ypač išraiškingą ir stilingą įvaizdį.

Rinkitės iš 2 atspalvių:
02 Šalto atspalvio brunetė
04 Tamsi brunetė

Parduotuvėse nuo rugsėjo 1 d.Rekomenduojama kaina: 7,99 EUR







Man labai patinka antakių pieštukai ir tokios dvigubos priemonės, mat su šešėliais daug daugiau darbo, o apie antakių gelius aš jau net nekalbu. Šis pieštukas – tai dviguba priemonė, iš vienos pusės yra vaškinis pieštukas, kurį labiau pavadinčiau kreidele, o iš kitos – šepetėlis su labai tankiais, minkštais ir švelniais šereliais, kurie veikia kaip trintukas!

Visų pirmą, pieštukas išsukamas, bet gan stambus, todėl atsiranda bėdų su antakio pabaiga. Aš darau taip: apsibrežių antakių formą su savo įprastų kietesniu pieštuku, tada naudoju šį užpildymui. Smagu tai, kad spalva nėra labai tamsi, tai šilto tono rusva spalva.

Konsistencija labai vaškinga ir minkšta, su ja patogu dirbti, patogu „nutrinti“, bet, yra vienas bet... Priemonė netinka riebiai odai, nes į vakarą jau pradeda matytis tarpai, na lyg nebūtų iki galo padažytas antakis.

Bet man labai patinka "trintukas", juo lengva nutrinti net šešėlius, ar kietesnį pieštuką. Man niekada ankščiau nesigaudavo dviejų spalvų antakiai, nes su ausų krapštuku man per daug nusitrina, arba nusitrina makiažo pagrindas, tada reikia vėl vargti su maskuokliu... O štai čia sprendimas, vienas žingsnis, ir gatava! Tikrai, labai palengvino man gyvenimą!

Šį dalykėlį aš rekomenduoju pabandyti normalios ir sausos odos savininkėms, ne riebiaodėms. Manau, kad ateityje L`orealiui patobulinus formulę šis pieštukas man bus visiškai idealus.

No comments:

Post a Comment