23/08/2016

MAC kosmetikos TOP 5! Ką rekomenduoju pabandyti jei tik pradedate savo pažintį su MAC?


Žinote mano aistrą MAC kosmetikai. Nors ji ir profesionali, o aš neesu visažistė, susidraugavau su ja. Man patinka tai, kad kartais reikia atrasti būdus kaip naudoti šią kosmetiką, reikia su ja susipažinti, bet taip tik dar įdomiau. Bet yra dalykų kuriuos galima pirkti be baimės, net žaliam vartotojui. Pvz.: lūpų dažai. Šiandien aš apžvelgsiu priemones, kurios man per pastarąjį pusmetį padarė didelį įspūdį ir kurios užsitarnavo stabilią vietą mano kosmetinėje. Kodėl man patinka MAC? Nes čia ne tas variantas, kur kai sumoki ir gauni šnipštą, nulinį rezultatą, čia džiaugiesi kiekvienu išleistu centu. 



Bene didžiausią įspūdį man padarė MAC hailaiteris Prep + prime Highlighter medium. Nors ne itin mėgau hailaiterių su tokias aplikatoriais, šis mane taip sužavėjo, kad man tas aplikatorius mažiausiai rūpėjo :) Dabar aš jį jau pabaigiau, ir galvoju, kad tai viena geriausių tokių bandytų priemonių. Labai daug jis neužmaskuos, bet jo lengva konsistencija itin tinkama maskuoti paakiams. Nesubėga dienos pabaigoje, gražiai juos iššviesina. Dabar man labai sunku atrasti tokios lengvos konsistencijos gerą priemonę, kuri dar ir lengvai pasiskirsto, todėl be abejo manau, kad kartosiu. Įspėju, kad yra pavojus, jei nusipirksite, nebenorėsite grįžti prie kitų hailaiterių :)  Ne ką mažesni pliusai jog jis bekvapis ir tinka jautriai odai.


Kokia buvo mano pirmoji nusipirkta priemonė iš MAC? O gi MAC PREP+PRIME fiksatorius, kurio pavadinimas glumina. Daugelis dabar galvoja, kad jis skirtas makiažo fiksavimui. Na, ne, nefiksuoja jis makiažo taip kaip mes įsivaizduojame. Jis labai gražiai jį sulieją ir užbaigia jį. Taip pat man tai buvo topinis atradimas naudojant kartu su šešėliais. Su juo šešėliai tampa ryškesniais, geriau dengiasi. Bet vėl gi, ne visi šešėliai tą sugeba. Jei tai "drugstoriniai" šešėliai su prasta pigmentacija, MAC priemonė juos dar labiau suvels. Jei dabar pirkčiau kažką iš MAC ar tai būtų ta pati priemonė? Taip, be abejo. Ji man "atvėrė akis". Pasakė "labas, kviečiu užeiti į normalios kosmetikos pasaulį". Kalbu kiek su ironija ;)

MAC fiksatorius


Vienas lūpdažis iš MAC yra gerai, bet kas yra dar geriau? O gi lūpų dažų paletė MAC TREND FORECAST FALL 16 / LIP. Jeigu aš svajojau apie lūpų dažus, tai jau gavusi testavimui visą paletę buvau 12 danguje. Nieko nėra geriau už tiek spalvų, tekstūrų... MAC lūpų dažų paletes aš rekomenduoju ir dovanoms. Mažiausiai šansu prašauti. Jei tik žinote kokios spalvos patinka žmogui, kuriam norite padovanoti šią paletę. MAC paletės turi magnetą, dangtelis užsifiksuoja. Labai smagus dalykėlis.

Lygiai tas pats galioja akių šešėlių paletei MAC EYE SHADOW X 9: NAVY TIMES NINE akių šešėlių paletė Kodėl geriau paletė nei vienas šešėlis? Nes visi šešėliai skirtingu tekstūrų, pigmentacijos. Su vienu netyčia galima nepataikyti. O štai su 9 galimybių daugiau. Tai apskritai bene geriausia paletė mano kosmetinėje. Labai graži balta, su blizgučiais, ją naudoju kai noriu itin blizgančių akių kampučių. Jaučiu apie tai, kad šešėliai pigmentuoti, geriai sklaidosi ir dengiasi kalbėti nereikia. 
http://ilovemanythings.blogspot.lt/2016/06/mac-eye-shadow-x-9-navy-times-nine-akiu.html

Na ir at last but not least - MAC PREP + PRIME SKIN BASE VISAGE makiažo bazė. Ši bazė sulygina veido odą, paslėpia išsiplėtusias poras, nuotraukose oda atrodo kur kas geriau su ja nei be jos. Suteikia truputi blizgesio, bet jis matomas tik prisiartinus. Svarbu tai, kad jei bazę naudosite ryte, po dieninio kremo, nusausintumėte servetėle veidą. Bet jei turite mažai laiko, geriau iš vis nevartoti dieninio kremo, mat tada priemonės susipyks ir užkimš jūsų veido poras. Makiažo bazė suteikia apsauginį sluoksnį odai, ji tartum atstumia nuo odos makiažą bet tuo pačiu padeda ilgiau jam išsilaikyti suteikdama apsauginį sluoksnį. Taip pat naudojant makiažo bazę lengviau nuvalyti makiažą.

Galiu tik apibendrinti, kad MAC kosmetika nepalieka abejingu. Gali netikti spalvos, bet čia tikrai ne tas variantas, kai "nėra poveikio ar pigmentacijos". Ir, įsigijus bei gavus progą pabandyti tokią kosmetiką man vis mažiau norisi "šokinėti ant grėblio - pigesnės kosmetikos". Nes kas iš to, nusiperki, dėžutė labai graži, o guli? Štai keli baziniai produktai iš MAC (dar reiktų tušo, gal akių pieštuko ir pudros) ir jūs jau džiaugiatės geru rezultatu ir makiažu visą darbo dieną, o kas gali būti geriau?

No comments:

Post a Comment