14/08/2016

Maybelline Colorama nagų lakas 7 spalva


Kai atostogauju ir nerašau blogo, mėgstu peržiūrėti savo įrašus, perskaitau, ar nepalikta klaidų. Pažiūriu apie ką rašiau ir kas sulaukė daugiausiai Jūsų dėmesio. Gerai kartais atitrūkti ir pažiūrėti kam buvo skirta dėmesio, o ką primiršau. Apie nagų lakus rašiau jau senokai, o šį kartą nustebino atnaujinto Maybelline Colorama nagų lako kokybė ir išsilaikymas!











Turiu kelis Maybelline nagų lakus, pamenu, ankščiau naudojau, paskutiniu metu nebe. Maybelline susigriebė ir atnaujino Colorama nagų lakus, buteliukas liko tas pats klasikinis, tas pats klasikinis nei per platus nei per siauras kirstas šepetėlis (manau, tai labai gerai), bet užklijavo naują lipduką su nauju dizainu. Plati etiketė ant kamštelio su nurodytu numeriu man patinka labiau, nes ankščiau numeriuką reikėdavo žlibinti prie barkodo :)

Aš tiesą sakant, tik nusilakavus nagus ir jiems išdžiuvus pastebėjau, kad ant etiketės yra užrašas "60 seconds". Turiu pripažinti, lakas džiūsta tikrai greitai, net tepant storu sluoksniu, kaip aš visada darau, na tiesiog neturiu kantrybės, pripažįstu. Lako konsistencija kreminė, tepasi maloniai, nepalieka dryžių, išdžiuvus lakui pasimato veidrodinis blizgesys.

Lakas pakankamai skystas, todėl reikia žiūrėti ir dirbti atsargiai, bet patogus šepetėlis tai padaryti leidžia. Ši spalva labai graži, šilta rusva be jokių blizgučių ar shimerio. Tokios nude spalvos yra mano itin mėgstamos, todėl žinau, kad šiuo laku nagus lakuoju ne paskutinį kartą.

O dabar geriausia dalis tai laikymasis. Be nagų lako pagrindo lakas laikosi 2-3 dienas, o su geru nagų lako pagrindu apie 4 dienas! Aš irgi negalėjau tuo patikėti, tikrai. Lakas kainuoja apie 2 eurus, spalvų be galo daug, tikrai išsirinksite savo. Dabar ant mano nagų jau kita spalva, galiu pasakyti, kad patinka ne mažiau.

1 comment:

  1. Graži spalva. Nude spalvos makiaže - mano mėgstamiausios :)

    ReplyDelete